Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jestli má lidské tělo radioaktivitu 5000 becquerelů, měla by se zakázat veškerá shromáždění, jinak se sami zahubíme. Lidé - netvořte hloučky, rozejděte se ! ;-D

JInak samozřejmě R^R^ za poučný a zábavný článek. :-)

2 0
možnosti
DT

R^:-) A teď si představte nějaký rockový koncert. Tam se sejde i několik tisíc lidí. ;-D Není divu, že jsou rockeři po letech takoví sešlí... :-)

Mějte moc hezký víkend, Milane a díky za návštěvu a milá slova. :-)

3 0
možnosti
DT

:-) Díky za návštěvu a milé gesto. Mějte krásný den. R^

0 0
možnosti
Foto

Hezkej, čitelnej, realistickej, "blbuvzdornej" blog. Karma a R^

3 0
možnosti
DT

:-) Děkuju moc! Jsem moc ráda za vaše milá slova. Přeju vám krásný den. R^:-)

0 0
možnosti

Tak jsem se rozhodl také začít psát blog, rozvedl jsem téma oprav DNA, ale už dva týdny čekám na aktivaci účtu, zatím se mi pouze objevuje nápis "kontaktujeme vás nejpozději do druhého dne". Jak dlouho to tak může trvat?

0 0
možnosti
Foto

No do druhého dne....;-D Ale zapomněli Vám sdělit, v kterém roce a ročním období ten druhej den nastane. Fandím Vám. Rád bych si o tomto tématu početl něco od odborníka. R^

1 0
možnosti
Foto

To jste nemohla vybrat odpudivější obrázek k titulku a perexu článku?:-(

1 1
možnosti
DT

:-) Podle mě se hodí. :-) Článek, stejně jako koeficient BED, jsou na stejné vlně jako pán s nebezpečným banánem.

To víte, léto, hic, banány, dovolená... apopos dovolená... příště budu povídat o opravdu hodně zářivé dovolené. R^ Mějte krásný málo radioaktivní den, Jiří. :-)

2 0
možnosti
DT

:-) Děkuju moc za oba palce, Jiří, i vám přeju moc krásný den a díky za návštěvu. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, vtipné a poučné. Často si k snídaní dávám - pouze - jeden banán, místo jednoho jabka neboli JABLKAR^

2 0
možnosti
DT

:-) Dnes už na ně naštěstí nebývá fronta. R^:-) Jablko bude mít nejspíš stejnou aktivitu jako banán, ale líp se s ním strefuje do politiků. :-) Takže je jablko nejen radioaktivní, ale také politicky aktivní ovoce. R^ :-) Přeju krásný den, teď je opravdové léto. :-)

2 0
možnosti
DP

Dano, díky za další zajímavý blog, už se to začíná stávat mojí "tradicí", že v pondělí a čtvrtek si ráno napřed přečtu Váš blog a teprve potom se dám do ranního čtení papírových novin.:-)

1 0
možnosti
DT

To mě moc těší, že se vám moje blogy líbí, děkuju! :-) Děkuju za milá slova, vaše návštěvy i zájem. To opravdu potěší. R^ Mějte krásný den, Dane! R^

0 0
možnosti
Foto

;-DHezké přirovnání.R^ Ty mobily tuším nejsou přímo radioaktivní, ale z nějaké (pa)vědecké příčiny nám jejich záření má škodit, narušovat biorytmy, hormonální rovnováhu atd. Nevím, nevím, spím se zapnutým a na wifinu připojeným mobilem u postele a nepřijde mi, že bych nějak utrpěla.;-)

2 0
možnosti
DT

Já myslím, že si to část lidí srovnává s vojenskými radary - v obou situacích jde o nějaké bezdrátové přenosy informací. Jenže vojenské radary mají ve svém pracovním rozsahu i rentgenové záření. To mobily nemají.

Jejich frekvence umí maximálně tak zahřát, na opravdové škody na tkáních jsou moc "měkké". Přesto se to pořád zkoumá a sleduje se jednotka SAR.

Při rešerši jsem narazila na zajímavou věc, kterou jsem předtím neznala: čím hustší je pokrytí určité plochy vysílači (telefonními, například), tím menší SAR na tom místě obdržíte. Přístroje, které se s vysílači spojují, nemusí vyvinout takové úsilí. Člověk by automaticky čekal, že v blízkosti vysílače bude mít SAR největší. R^

Děkuju za návštěvu a milá slova, Kláro, mějte krásný den. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Chudáci banány a mobilní telefony, my je svým vlastním zářením strašně ničíme;-D. Danko, hezký den, díky za článek:-)

7 0
možnosti
DT

Ano, vlastně ano. :-) Už asi tuším, proč odešel můj poslední mobil do mobilního nebe. :-)

Mimochodem, můj nový mobil má skutečně takový hezky radiačně žlutý, banánový kryt. R^ Snad mu to nějak pomůže. :-)

Zdravím a přeju krásný den - díky za návštěvu a milá slova. R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,57
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.