Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem Vám dával naposledy karmu, tak to bylo poněkud z legrace. Ale tento článek a hlavně fotky jsou opravdu hezké. Vesmír mně vždy fascinoval.R^

1 0
možnosti

I když mě karma samozřejmě těší, víc mě těší, když vás těší to, co jsem napsala. :-)

Hezký den, Petře - a to bodování si neberte osobně. Je neutrální. :-)

0 0
možnosti

R^ Stejně je to úspěch, dovést sondu na takovou vzdálenost.

1 0
možnosti

R^ Je to fascinující. R^ I vám - krásný večer, Jaroslave. Díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^A mně ani nepřišlo, že informace nejdou. Možná proto, že tohle už nijak cíleně nesleduju.;-) A jelikož nedošlo k úplné katastrofě, nebylo to půl dne na titulkách.:-)

0 0
možnosti

R^ Ano, zůstalo to někde napůl. Snad někde vyštrachají dost peněz a budou moci odehrát celou partii. Bylo by škoda, odstartovat sondu, navést ji k Jupiteru - a pak ji po čase muset nechat skončit jen proto, že se nenašlo dost peněz na provoz. Jasně, je to hrozně moc peněz... ale přesto...

NASA právě dostala přiklepnuté asi 2,5 miliardy na misi k Marsu. R^

Krásný večer, Kláro, ať se vám daří. R^

3 0
možnosti

Ten pohled na Jupiter "shora" je impozantní. Vzhledem k jeho malému sklonu rotační osy k rovině ekliptiky bychom bez sondy Juno asi nic takového vidět nemohli ani největšími dalekohledy. Tu misi považuji za úspěšnou, i když se poslední manévr nepodařil. Zajímavý článek. R^

5 0
možnosti

Děkuju. :-) Až zase bude něco nového, udělám další blog. Už jen fakt, že tam sonda doletí a je schopná tam "přežít" považuju za malý zázrak. R^

Mějte krásný večer, Milane. :-)R^

3 0
možnosti

Děkuju, jsem ráda, že se líbilo. Přeju krásný večer. R^:-)

0 0
možnosti

R^ Opět vynikající, stejné jako foto z polární oblasti - nedoufal jsem, že se mise alespoň částečně zdaří, tudíž nesledoval. Pro amatéry radioastronomy (hledače mimozemských signálů) - přijímač 15-40 MHz, nejlépe 20.1 MHz se širśím pásmem, dipól 7.1m (majitelé ovocných sadů ve výhodé) a pokud podmínky dovolí, je možné vysledovat interakci Jupitera s Io. ;-)

3 0
možnosti

R^ Já věřila, že se jim to povede. Ale je to přeci jen velká dálka a je to něco jiného než když sonda jen tak bleskově kolem prolétne (Voyagery). Jsem zvědavá (asi nejsem sama) jak dlouho budou v tom pekle pracovat přístroje sondy.

Radioastronom sice nejsem, ale zní to dobře. Jak se pozná interakce Jupitera s Io? R^

Mějte krásný podvečer a díky za návštěvu. :-)

1 0
možnosti

Paní Dano, další zajímavý článek, i když některé části jsou pro mě už "obtižně ztravitelné", budu asi muset vytáhnout moji už trochu zaprášenou učebnici astronomie, aby mi to všechno (doufejme) pořádně docvaklo.:-) Udivil mě údaj, že viry ke svému zničení potřebují třikrát silnější dávku záření, než bakterie, sice jsem věděl, že viry kvůli své chemii jsou odolnější, ale že odolnost je třikrát větší je pro mě novinkou a překvapením.:-)

3 0
možnosti

Podle mě je to logické - jsou jednodušší. Možná sem dorazí pan Švadlenka, který to jistě umí vysvětlit (má doktorát z biologie) anebo upřesnit.

Děkuju za návštěvu a zájem o věc! R^ Doufala jsem, že nejsem jediná, kdo si o sondu dělá starosti a diví se, proč se sice objevují údaje, ale je jich tak málo.

Krásný den, Dane, mějte se moc hezky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^"Kontaminovat pozemským životem." Tak si říkám, abychom raději nikde nic nekontaminovali lidmi:-)

Zajímavé povídání, Danko, díky. Přeji krásný den:-)

1 0
možnosti

Ještě chvíli to bude trvat, než se tam lidstvo vypraví kontaminovat. :-) My se zatím dožijeme toho, že pan Musk za rok dopraví lidi na výlet kolem Měsíce (pokud dřív nezbankrotuje). :-)

Krásný den, Honzo, a děkuju za milá slova. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Co Jupiter? Ale máme tu začátek nového týdne. Dano, ať se Ti opět povede! R^R^R^:-):-) takhle...

1 0
možnosti

Vám všem také, Horste. :-)R^ Krásný týden a pěkné počasí. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS