Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Složité, jak žebř, ale poučné. :-) O těchto technologiích jsem neměl ani páru. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova i návštěvu. Jsem ráda, že se vám líbilo. :-) Krásný den, Milane. R^

1 0
možnosti
JV

Tak jsem zase dovzdělal R^. Proč Vaše články nejsou ve výběru?

Aktivisté jsou zásadně proti všemu a všem. Jako všichni fanatici R^.

0 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu. :-)

Moje články občas, tak jednou za měsíc bývají v zaujálech. Častěji snad ani nejde, musí se dostat na všechny. :-)

Mějte krásný den, Jaroslave. :-)R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu, Jirko, mějte krásný den. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ta zkratka mě trochu zmátla.;-D;-) Lidi se někdy bojí víc, než je opravdu nutné.:-)

1 0
možnosti
DT

Jak píše dole pan Paleček, je to s podivem, jak si aktivisté vybírají cíle, které budou zostouzet a proti kterým budou bojovat. Vidím v tom obrovské pokrytectví.

Krásný den, Kláro, mějte se moc hezky. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ono je všechno nebezpečné, pokud se s tím neopatrně nakládá. Třeba oheň nebo jen obyčejná voda. Akorát, že RTG trochu jinak zní v uších různých "takyochránců," ale přitom je dobrým sluhou a zlým pánem, jako vše ostatní.

Díky za článek, Danko, hezký den:-)

4 0
možnosti
DT

R^ Přesně. Musí se vědět, že to není hračka. Musí se vědět, co člověk dělá - a pak to je opravdu dobrý sluha. R^

Vám také krásný den, vám i vaší paní. :-)R^

2 0
možnosti
PV

P32a87v19e98l 82V50é70b12r

9. 3. 2017 9:28

Oněměl jsem úžasem. Jako obvykle: Nadšení, palec nahoru (musím to vypsat, v těch obrázcích xichtíků si příliš nelibuji a používám je velmi vzácně) a odcházím se těšit na další článek.

3 0
možnosti
DT

:-) Děkuju. Jsem moc ráda, že se vám blog líbí. R^ Není to zrovna téma pro každého, o to víc mě těší každý, komu to také připadá zajímavé. R^ Mějte krásný zbytek dne, Pavle. R^:-)

0 0
možnosti
WW

R^R^ Jako vždy - skvělé. Jaderná uložiště se pomalu stávají zlatým dolem, např. uložišté bloků grafitových moderátorů. Extrahuje se z nich C14 a protože je toxické, uzavře se do umélých diamantových neškodných kapslí. Výkon je mezi 10-20J za den z jednoho gramu, čili nic moc, ale polovinu své "kapacity" ztratí za necelých 6000 let. Široké využití se v podstatě nabízí samo. :-)

2 0
možnosti
OU
DP

Paní Dano, z Vašich blogů se vždycky něco nového a zajímavého dovím, o RTG jsem sice už slyšel, ale co to vlastně je sem až do dneška nevěděl. Dnes podáno tak, že i moje už trošku starší mozkovna to mohla bez problémů "vstřebat". Plus Vašich blogů je také v tom, že nejenom blog samý, ale často i diskuse jsou studnicí nových poznatků a vědomostí.:-)R^

3 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Jsem ráda, že se vám blogy líbí. A jsem hrozně ráda, že se v diskuzi už pravidelně schází lidé, kteří mají co říct - i já se často naučím nové věci. R^

Krásný zbytek dne, mějte se hezky, Dane. R^:-)

1 0
možnosti
OU
PV

P26a16v84e13l 70V63é24b81r

9. 3. 2017 9:32

No, můj názor na to, proč aktivisté dali do klatby vše, co září, je ten, že záření je spojeno s atomovou bombou - a jako první ji použili Američané.

2 0
možnosti
Foto

Při čtení mi přebíhal mráz po zádech, jak ty, Dano, něžné pohlaví, se můžeš zaobírat takovými složitými a nebezpečnými věcmi. Teď by mě zajímalo jestli máš také zálibu ve štrykování (správně by měli být i neboť německy je stricken), háčkování a podobnými jemnostmi? Nedoporučoval bych ti to, užíralo by ti to čas k plutonování. R^R^R^ Nech občas mozek odpočinout!!!!;-D hodně se nahlas směj!!

0 0
možnosti
DT

Kdysi dávno, dokud nebyl internet a věci kolem vesmíru běžely jen na obrazovkách a jen občas... jsem i štrykovala, háčkovala, vyšívala a tkala koberce. :-) Krásný den do Norimberku. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.