Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké a praktické jsou kapky které peláší s karoserie i skla auta po nakonzervování NANO technikou. Dano, tady jsem zaváhal, ale nikdy není pozdě R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To znám... Jako dítě jsem si vždycky nalovila krásné kamínky z potoka... A doma už tak krásné nebyly, vypadaly takové nijaké.:-P:-)

0 0
možnosti

R^ Musí se to nalakovat. R^ My si přivezli do zahrady krásně antracitový žulový štěrk. Pak oschl a teď je světle šedý. Syn se mě ptal, jak je to možné - a tím vznikl i tenhle blog. :-) Krásný podvečer přeju.

2 0
možnosti
Foto

R^Když nás to ve škole učili, tak tomu říkali absolutní odraz. Pak jsme to jako kluci zkoušeli v bazénu pod vodou, skrz kruh nad sebou bylo vidět ven, ale hladina vně kruhu byla stříbrná a neprůhledná.

Hezký článek, Danko, díky. Užijte si krásný slunný den:-)

1 0
možnosti

R^ To jsem neznala. R^ Děkuju - a i vám krásný den! :-)

1 0
možnosti

R^ Hezký článek. Od té doby, co používam nano-autokosmetiku, efekt smáčeného povrchu karoserie se zvýrazněnou barvou laku mi vydrží déle jak rok. :-) Škoda, že z této reklamy neuvidním ani vindru. ;-D

0 0
možnosti

Tady už tak strašně dlouho nepršelo, auto mám uprášené. Jakou značku na to dáváte? R^ Děkuju za milá slova, mějte krásný zbytek večera. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Vzlínavost, či přilnavost a k tomu hry světýlek a barev, až mámivých. A za vším? ZvídavostR^

0 0
možnosti

Optické jevy jsou skvělá věc. R^ A někdy i zábavná. Krásný den, Jiří a děkuju za návštěvu. Jsem ráda, že se vám líbilo. :-)

0 0
možnosti
Foto

když si ale představím průchod slunečního svitu vodním filmem, nezdá se mi, že by prostor za nim byl nějak více tmavší.

0 0
možnosti

Vodní film se ovšem vždy vyskytuje na povrchu něčeho, proto je to film. Máte zřejmě na mysli vodní clonu, vznikající třeba u vodopádu.

0 0
možnosti

Krásný blog. Proto máme hledat suché kameny, abychom nebyli zklamaní...:-)

3 0
možnosti

Děkuju za milá slova a za návštěvu. :-) I vám - krásný den, Magdo. R^

0 0
možnosti

Bezvadný článek. Taková banalita a člověk se nad tím doposud nezamyslel, proč tomu tak je. Ještě že vás paní Dano máme. :-)R^

8 0
možnosti

Mně na to přivedl syn - děti se někdy ptají na zajímavé věci. :-) Děkuju a přeju vám krásný den, Milane. R^:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS