Diskuse

K čemu se hodí – thallium?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuju za milé gesto, Jirko, mějte krásný den. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Ani jsem netušila, že thallium má tak poetický název.R^:-)

0 0
možnosti

:-)R^ A přitom je to tak jedovaté. Před pár lety, jestli si dobře pamatuju, s tím někdo schválně otrávil pár studentů na jedné německé univerzitě.

Mějte krásný den, Kláro, ať se vám daří. R^

1 0
možnosti

R^ Pěkné a zajímavé. Ode dneška se budu ke svému geigerovi chovat jako k vlastnímu. ;-D

1 0
možnosti

Mít vlastní Geiger je můj celoživotní sen, ale kdo se s tím má kalibrovat. :-) Děkuju za milá slova i za návštěvu, přeju moc hezký zbytek večera, mějte se moc krásně, Waldo. R^:-)

1 0
možnosti

R^ Jsem u Vás prvně, ale asi si přečtu více článků. Dobré poučení.R^

2 0
možnosti
Foto

Stanete se závislák jak já;-D a to fyzika a vše kolem je mi nesmírně cizí, ale články Dany mě šťouchly natolik, že chodím do Planetária a tak;-D Dano, jako vždyR^

2 0
možnosti
Foto

R^Zase jsem o kousek chytřejší. Danko, díky, užijte si hezký den:-)

2 0
možnosti

I já děkuju. :-) I vám krásný letní den. R^

1 0
možnosti

Já bych ho hodil třeba k olovu .-)

0 0
možnosti

:-) Šel by ke dnu. R^ Děkuju za zájem a návštěvu, Michale, přeju moc hezký den. :-)R^

0 0
možnosti

R^

Nesympatický kov. Nejenže je jedovatý, ale ke všemu vytváří tak šíleně komplikované sloučeniny, jako zmíněná Hg12Tl3Ba30Ca30Cu45O127. :-)

1 0
možnosti

R^ Mně jsou vysokoteplotní supravodiče sympatické. Kdysi dávno, ale to už je vážně dávno, dostal jeden takový kompozit se stronciem, baryem a yttriem název tenzlerit. :-) Od thallia ale opravdu radši ruce pryč. R^ Mějte moc hezký den, Milane, děkuju za návštěvu. :-)R^

6 0
možnosti

Děkuju za návštěvu, Jiří, mějte se moc krásně. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji žes mě varovala! Na oplátku přeji hezký den!R^R^:-):-)

2 0
možnosti

:-) Růžové zrní nebrat! Ani modré, dnes se dělá víc modré nebo červené. Tuším i zelené jsem při rešerších zahlédla. R^

Ale vážně... Trošku mě udivuje, že dělají tahle zrnka v takové barvě, která evokuje sladkosti. Dovedu si představit, že se na to naláká nějaké malé dítě... bonbónky... :-/

Přeju moc hezký letní a slunečný den, Horste! Ať se daří! R^

1 0
možnosti