Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dělám si puntík do kalendáře a těším se na další články. R^

0 0
možnosti
MS

Cassini je jedním z kosmických projektů, který významně rozšířil naše poznání. Dík za krásný seriál článků.

Cena sondy byla vysoká mj. proto, že při vývoji byla použita modulární koncepce a počítalo se s opakovaným využitím modulů u dalších sond. Bohužel Kongres zastavil koncepci modulárních sond z cenových důvodů, jenže opakované použití by už bylo podstatně levnější. Nekompetentní politiky máme nejen u nás.

3 0
možnosti
DT

Je to strašná škoda, protože ty zkušenosti a znalosti se ztratí během pár let - a jak jsou důležité, ukázaly problémy u ExoMarsu.

1 0
možnosti
Foto

R^To už je za chvíli...

0 0
možnosti
DT

Dva a půl měsíce, člověk se párkrát vyspí... :-)R^ Také vám ten čas tak strašně rychle utíká? :-) Přeju krásný večer, mějte se moc hezky, Kláro. R^

1 0
možnosti
MS

Pokud se sondě podaří nafotit podobné záběry, jako je ten ilustrační obrázek na konci, bude to veliká paráda. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju, od vás vždy potěší. :-) Mějte moc hezký večer, Waldo. R^

0 0
možnosti
Foto

sice tomu nerozumím, ale podaný to je i pro nás nechápavé:-)

1 0
možnosti
DT

:-) Jsem moc ráda, že se vám líbí. Je to takové ... speciální téma a jistě není pro každého. Já jsem takový sondový freak. :-) Krásný večer přeju, Jaromíre. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jsem ráda, že se vám líbilo. :-) Přeju moc hezký večer, Jiří. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak 15. září...to už je za "chvilku".

Dano, děkuji, že píšete a už mám řadu Vašich článků nachystaných na volnější dny. Je to takový můj "zákusek" za odměnu. R^

0 0
možnosti
DT

Jsem moc ráda, že se vám líbí. :-) Však ony na vás počkají, Jani. R^ Kdybyste chtěla hledat ty starší, ty dávám postupně na https://veda-vesmir.blogspot.de/

Přeju moc hezký večer, celé rodině. R^

0 0
možnosti
OF

Zdravím. Jsem technický antitalent.Ale co když Cassini spadne do metanového moře ?To bude rána.:-( A proč 15.září. To mám narozeniny. Nedalo by se to posunout.?

Jinak smekám, máte talent.-:-P

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím, to jsou zkažené prázdniny. Člověk na to bude celé dva měsíce myslet a pak... pak nic.

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,23
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.