Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Mate jeden z nejzajimavejsich zdejsich blogu...snad Vas jeho psani casem neunavi a bude Vas bavit i nadale.

1 0
možnosti
DT

Děkuju. Jste moc hodný. :-) Těší mne, že se líbí. Sepisuju do nich to, co mne samotnou zajímá, je to čistě potěšení.

Mějte krásný den, Danieli. R^

0 0
možnosti
PB

Zajímavé. R^

Ostatně jako všechny Vaše blogy.

A kafe s rumem je také docela pitelné. :-)

1 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Rum si vůbec řada lidí nemůže vynachválit. S kávou nebo bez. :-) Děkuju za návštěvu, mějte krásný den, Pavle. R^

1 0
možnosti
AF

R^:-)

Ano, nechám po uvaření vodu ještě malinko víc chladnout.

Kdysi jsem zkoušel docela odpovědně pití kávy bez cukru, ale to můj žaludek prostě neuměl unést. Musím ale poznamenat (slovy velkého klimatologa prof. Václava Klause): Solit kávu vůbec, ale vůbec nehodlám.

:-)

1 0
možnosti
DT

:-) To solení zní divoce, ale vysvětlení chemických procesů je tak logické, že se přikláním k dojmu, že solení může kávu vylepšit. Sama to ale také neprovozuji. :-) Krásné kávové odpoledne přeju.

0 0
možnosti
Foto

Tak proto mi nejvíc chutná turek. :-) Díky! R^

2 0
možnosti
DT

R^ I mně. Jiná káva u mě moc neuspěje. Co se člověk v mládí naučí... R^ Přeju moc krásný den, Martino, a jdu si jednoho udělat. :-)

1 0
možnosti
LM

tolik promennych, ze jsme si dal radsi instantni kavu 3 v 1 ;-D

0 0
možnosti
DT

:-) Pokud vám chutná, určitě tím nic nezkazíte. R^ Příští blog bude pro změnu o proměnných, které se týkají mléka v kávě. :-) Přeju krásný den, Libore, mějte se moc hezky.

0 0
možnosti
MN

Smekám, paní Dano... jste osobnost renesančního rozhledu. Da Vinci současnosti. :-) Výtvarnice (dohledala jsem některá Vaše dílka R^), máte velké znalosti z astronomie, astrofyziky, teď chemie,.... R^R^R^

3 0
možnosti
DT

:-) Jste na mě moc hodná.

V rámci spravedlnosti bych měla doznat, že parkuju auto jako bohyně - tedy jako bohyně, co auto řídí poprvé. :-)

Mějte krásný den, Mileno a díky za návštěvu blogu, jsem ráda, že se vám líbilo. R^

0 0
možnosti
VS

Voda "ochladne"? Jde to říct? To je něco mezi vychladne a ochladí se?

0 0
možnosti
DT

:-) Jde, když se vám do řeči míchají germanismy. :-) Díky, opravím to na vychladnutí. R^ Krásný den, Viktore, díky za návštěvu. :-)

1 0
možnosti
TT

Dano, zaprvé zdravím. A musím říct, že toto je Váš první článek, který jsem jen slítl diagonálně. Dobrovolné pití kafe jsem totiž přes veškerou vzdělanost ještě nepochopil. ;-)

0 0
možnosti
DT

:-) Já bych bez ní ráno musela čekat tři hodiny, než bych se ocitla na provozní teplotě. :-) Nezbývá, než vám v dobrém závidět, že se bez ní obejdete. R^ Mějte krásný den, Tomáši.

0 0
možnosti
JK

Kyselost, resp. hořkost kávy ovlivňují následující faktory, a to v tomto pořadí:

- druh/odrůda kávy

- způsob zpracování

- pražení

- příprava

Vy popisujete jen poslední dva faktory.

1 0
možnosti
JK

Mimochodem, do kávy nic dalšího nepatří. Rozhodně ne cukr nebo sůl. Pokud je třeba kávu dochucovat, je to následek nekvalitní kávy, špatné šarže, špatného pražení nebo špatné přípravy.

0 0
možnosti
Foto

R^Dani, pěkný článek. Kdysi na studiích jsem kávu sladil. Pak jsem přišel do práce, když někomu káva došla, kolegové ho založili. Mně došel cukr, ale nikdo nesladil, tak jsem to zkusil vypít hořké. Napoprvé jsem se otřásl, ale rychle jsem si zvykl a od té doby ji nesladím. Mám na mysli tureckou, pochopitelně. Doma máme konvici s nastavovací teplotou po 10 stupních a připadá mi, že uvařená na 90 je chutnější než na 100. Ale podezírám tu konvici, (podle zvuku) že je to o trošku víc než 90:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Je možné, že vám vaše konvice dělá optimální kávu. R^ Ale člověk může mít i svoje libůstky - někomu chutná právě tak kyselejší. R^

Krásný den vám i vaší rodině, Honzo, mějte se všichni krásně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.