Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já také pochybuji, že se Muskovy prezentace rychle uskuteční, ale vím, že lidi potřebují nějak "vyhecovat", když se má něco pohnout. Nevím, jestli Kenedy věřil svému plánu s dobytím Měsíce, do hlavy ani jednomu nevidím. Peníze hrají velkou roli, ale v případě Měsíce šlo hlavně o prestiž.

Neumím to fundovaně posoudit, ale zdá se mi, že malinko přeháníte.:-)

1 0
možnosti

Teď jsem se díval na start Falconu a přistání 1. stupně, udělali z toho už rutinu, věci jim fungují, byla by škoda je nevyužít k něčemu většímu i když to půjde pomaleji.

1 0
možnosti
Foto

dobře dobře...s cestou na Mars ještě počkám:-)

0 0
možnosti

:-) Radši ano, ale můžete se nechat zapsat na čip, který NASA příští rok pošle na Mars (projekt, při kterém chtějí vrtat pod marsovskou zeminu, s tím, že možná najdou bakterie).

1 0
možnosti
Foto

Díky za podnětnou diskuzi, opravdu jsem nevěděl co je to Kesslerův efekt. Věřím, že v nějaké podobné diskuzi ještě střetneme. Dobrou noc.R^

0 0
možnosti

Rozhodně se střetneme, a jakkoliv nesdílím vaše názory, je diskuze s vámi milá. Připadá mi, že to berete jako tříbení názorů a tak to má vlastně být.

0 0
možnosti

Nemyslím si, že dokazovat, že lze létat do kosmu i za desetinu obvyklých nákladů, je bůhvíjakým přínosem. Při vší úctě k Indii, pořád bude hrát v dobývání vesmíru druhé housle. :-)

0 0
možnosti

Ale hraje na housle skutečné, ne vzdušné (jako modla).

1 0
možnosti
Foto

R^Zajimavy projekt a navic uspesny. Takove "Popelky" maji moje sympatie.

Hezky den, Danko. A diky.:-)

0 0
možnosti

R^Rozhodně ano, co oni dokazují... R^ Krásný večer i vám a celé rodině. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Muska vcelku úspěšně ignoruju, zatím předvedl snad jen ty sliby... Ale že Indové mají také vesmírný program, jsem nevěděla.:-P:-)

0 0
možnosti

R^ Mají sondu (brzo i druhou) i u Měsíce. Chandrayaan-1 a chystá se dvojka. Do budoucna by se s nimi mělo počítat. R^ Jsou sice chudí, ale pilní a pracovití a opravdu chytří. R^

Krásný den, Kláro, mějte se moc hezky.

2 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že vize Muska, tak stejně jak kdysi vize Leonarda da Vinci nás posouvají vpřed, společnost je potřebuje pro svůj vývoj;-D

1 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Po delší době jsem si udělal čas a nelituji. :-)R^ A jsem dvojnásobně potěšen, že bychom si rozuměli i ohledně té modly všech neználků. V

1 1
možnosti
Foto

Trochu statistiky o té modle SpaceX:

Největší výrobce raketových motorů na světě

První soukromá firma, která dosáhla oběžné dráhy s raketou na kapalná paliva (2008)

První soukromá kosmická loď, která dosáhla oběžné dráhy a bezpečně se vrátila na zem (2010)

První soukromá firma, jejíž loď se připojila k ISS (2012)

První subjekt, který přistál s prvním stupněm orbitální rakety (2015) a znovu jej použil (2017)

1 0
možnosti
Foto

Musím se usmívat jak vám ten Musk leží v žaludku. Ten nýmand, který jen slibuje a nic za ním, podle vás, není vidět, neb je to podvodník, tak tento podvodník obhospodařuje skoro čtvrtinu vynášeného nákladu na oběžnou dráhu Země a víc jak rok jeho první stupně přistávají, aby se mohly opět použít.

Jinak Indie super.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Karma. Příjemné a uklidňující čtení na "ubrečené" dopoledne, pro šťourala jako jsem já. Jen tak dál. R^

1 0
možnosti

:-) Přiznám se, že mě namíchla diskuze kolem Muska - který dělá šou a přitom skutek utek. :-) Na Mars chtěl letět napřesrok, ale nějak se... nepovedlo. Přesto ho dav, animovaný barevnými obrázky, bude obdivovat a slavit.

Oproti tomu je Indie chudá, skromná - ale má skutečné výsledky. A tak mě napadlo, trochu té Indii udělat "reklamu".

Mějte krásný den, Ladislave a děkuju za návštěvu, jsem ráda, že se líbilo. R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.