Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký a karma. R^ Měla byste se věnovat přednášení. Umíte věci vysvětlit naprosto "blbuvzdorně" i bez používání matematického aparátu. To je velice důležitej předpoklad k tomu, aby posluchač ten matematickej aparát následně pochopil. Takovej Feynman by z Vás měl radost. ;-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jste na mě moc hodný. :-) Asi by to ztroskotalo na tom, že by mě nezaměstnali, protože nemám opravdové pedagogické vzdělání. :-) A občas jsem dokonce velice ... nepedagogická. Díky za milá slova, mějte krásný den Ladislave. R^

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se líbilo. :-) Díky za návštěvu. A krásný večer. R^

0 0
možnosti
JB

O tohle jsem nikdy myšlenkou nezavadil, takžeR^.

0 0
možnosti
DT

:-) Jsem ráda, že se vám líbilo, mějte krásný den, Jirko. R^

0 0
možnosti
Foto

J27a27n 66P92r33a17ž47á23k

12. 10. 2017 21:44

R^Zajímavé. Tenhle trik jsem neznal. Díky, Danko, hezký večer:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju, Vám také hezký večer, i zvířátkům. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

DanoR^R^R^R^ písek je ale nepříjemný v očích a v chrupu. Stačí když na pláži zafouká. Také ho nerady dýchají auta. Ale ty hodiny to zachrání!!

0 0
možnosti
DT

R^ A dělá zajímavé triky. :-) Krásný večer, Horstě, i celé rodině. R^

0 0
možnosti
Foto

R^O tom jsem nikdy nepřemýšlela... Prostě fungují. A ten experiment vypadá jako kdo neviděl, neuvěří.;-)

0 0
možnosti
DT

Zkuste to, určitě se povede. :-) Krásný večer, Kláro, Vám i kocourovi. :-)R^

1 0
možnosti
MS

Kdysi mě párkrát napadlo, proč se nedělají "přelévací" hodiny třeba s obarvenou vodou, ale nijak hlouběji jsem se tím nikdy nezaobíral. Dnes díky vám konečně vím, proč to tak je. :-)R^

0 0
možnosti
PV

P22a44v74e16l 84V41é22b77r

12. 10. 2017 15:28

Vodní hodiny ale existovaly. Jenom prostě neměly lineární stupnici.

0 0
možnosti
PB

Ty Vaše blogy jsou úplně super. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju moc, jsem ráda, že se vám líbí. Mějte moc hezký zbytek dne, Pavle. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaký je asi ten konstruktérský žonglér, který vymyslel tikající hodiny v nás. Je také něčím natažen? Touhou, láskou?

0 0
možnosti
DT

Kdyby jen ty hodiny, příroda si vymyslela úžasně komplikované a zajímavé věci. Děkuju za návštěvu, Jakube, přeju vám krásný večer. :-)R^

0 0
možnosti
WW

R^

Jsem přesvědčen, že i jednozvratnou páku by jste zajímavě popsala a to je dobře. :-)

0 0
možnosti
DT

:-) Jste na mě moc hodný. Obávám se, že bych si nejdřív musela nastudovat, co to přesně je. R^ Mám jen vetchou představu... :-) Krásný zbytek dne přeju, Waldo, ať se vám daří.

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.