Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

Teeedaaa, tohle vidim poprve - zajimave a urcite zkusim R^

0 0
možnosti
DT

:-) Jsem ráda, že se líbilo a inspirovalo - můžete sem napsat, jak se povedlo? Jsem zvědavá. Dobré pořízení a krásný víkend přeju. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, určitě zkusím a dík za tip;-)R^

0 0
možnosti
DT

:-) Jsem si jistá, že se povede - když se vede i mně. R^ Krásný zbytek víkendu, mějte se moc hezky, Jitko.

0 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu a přeju krásný zbytek večera. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem si říkala, že tu vánočku děláte jinak než já. A ona je z toho nakonec bábovka.:-)R^

0 0
možnosti
DT

:-) Váno-bábo-toroid. R^ V rámci usnadnění práce to nepletu. Když ji pletu, tak ji také upevňuju špejlemi, jinak se to dost rozjíždí. A musí se opravdu balit, nejde dát oříšky přímo do těsta, protože se z toho pak špatně válí ty jednotlivé nudličky k pletení.

Krásný večer, Kláro, mějte se krásně i s kocourkem. R^

0 0
možnosti
MS

Jak to při vašem záběru všechno stihnete ? :-)R^R^

0 0
možnosti
DT

:-) Ono se to dělá většinu času samo, dá se to péct, zatímco si člověk dělá ostatní práci. :-) Mějte moc krásný večer, Milane, ať se vám vydaří. R^

0 0
možnosti
Foto

J55a57n32a 39M76a17j70o30v41á

14. 10. 2017 19:19

Tohle je geniální....schválně, zkusím a dám vědět, jestli vydržel asppoň ty dvě minuty délky blogu.

0 0
možnosti
DT

Určitě zkuste, Jani, je to takové nenáročné na práci, můžu to opravdu doporučit. Smícháte to, pak to necháte stát - a občas jdete kolem a trošku to těsto pomazlíte. Pak po nějaké době se to naplní dobrotami - a dá se zase vykynout a poté upéct. Dobrou chuť a krásný večer! :-)R^

0 0
možnosti

I47v61a45n 11Š39t39í81p82e15k

14. 10. 2017 19:14

Tak ten by zmizel v mé černé díře rychlostí pohlceného světla.

0 0
možnosti
DT

Tady, poté, co se na něj vrhly slapové síly u večeře, taky zbyla už jen polovina. :-) Jen jsem nezaznamenala žádné gama žáření, ale to nemusí nic znamenat. Krásný večer přeju, Ivane, mějte se moc hezky. R^

0 0
možnosti
Foto

J45a54n 26P75r67a17ž74á45k

14. 10. 2017 18:41

R^Jé, Danko, můžu ochutnat?;-)

0 0
možnosti
DT

Můžete, teď jen, jste někde blízko Berlína? :-)R^ Krásný večer, Vám i celé rodině. R^

1 0
možnosti
Foto

Já vždycky dělal bábovku jen tak, že jsem nalil těsto do formy a strčil do trouby. Teď vidím, že se na to musí jinak, že bábovka je vlastně toroidní štrůdl. Myslím, že dnes udělám dietní chybičku.

1 0
možnosti
DT

:-)R^ Toroidní štrůdl. R^ A moje verze je navíc bez fruktózy, takže afruktózní toroidní štrůdl. Krásný večer a příjemnou zábavu Vám i Vaší paní. R^

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
DT

R^ Už jsme ho načali. :-) Přeju příjemný večer, Petře. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.