Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět vzrušující téma. Já bych si jen dovolil dodat, že tímto způsobem pravděpodobně vznikla některá velká naleziště zvířecích zkamenělin. Zvířata se shromažďovala u písčitých napajedel a náhle došlo k zemětřesení. Otřesy a vibrace, přesně jak popisujete, způsobily zkapalnění písčité půdy, které většinu zvířat uvěznilo, následný překryv například sopečným popelem nebo laharem způsobily zakonzervování celého prostoru.

Také některé teorie, které se snaží vysvětlit princip zničení biblických měst Sodomy a Gomory, hovoří o tom, že v jižní části Mrtvého moře mohlo dojít přesně k tomu jevu, který popisujete - ke zkapalnění půdy při zemětřesení. Přičemž při zemětřesení se zároveň uvolnilo značné množství metanu, který způsobil rozsáhlý požár. Obě biblická města pohlcená pískem a ohněm pak doslova sjela do Mrtvého moře.

1 0
možnosti

R^ To jsem nevěděla, zajímavé! R^ Člověk se pořád učí. Děkuju za náštěvu i za zajímavé doplnění. Jste moc hodný, díky.

Mějte krásný zbytek večera, Jiří, ať se vám daří. :-)R^

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

http://www.poruchyosobnosti.estranky.cz/clanky/histrionska-porucha-osobnosti--hysterie-.html

Myslím, že tenhle link ledaccos vysvětluje a vysvětluje také, proč na vaše napadání nebudu reagovat.

0 0
možnosti

Podobnou zkušenost se zapadnutím/uvíznutím mám ve sněhu. Proletěla jsem vrstvou sněhu do skrytého polomu i se sněžnicemi (uvíznutí po prsa) - naštěstí mě napadlo, že lehnout si na záda, by mohlo sevření uvolnit. Pak jsem natáhla ruce za sebe a kamarádi mě vytáhli ven.

Díky za zajímavé pohledy na ne příliš běžné věci :-)R^

0 0
možnosti

R^ Zdá se, že to univerzální. R^ Naštěstí se vám nic nestalo!

Děkuju za návštěvu a milá slova, Jani, mějte krásný večer. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám bez mučení, že jsem až do náznaku ve vašem posledním článku netušila, co to ten tekutý písek přesně je. Ale... Před časem jsem četla, že někdo zapadl až po bradu. Nebyla to beletrie, ale příběh ze života, prý. Že by ho přibarvili?

0 0
možnosti

Ono je to určitě dost drsné, když se z toho snažíte vymotat a místo toho zapadáte víc a víc. Možná myslel, že byl špinavý až po bradu. Možná také na sobě měl něco kovového (nářadí?) takže mohl být těžší - ale normální tělo má hustotu něco pod 1, takže by se v písku potopit nemělo, naopak,mělo by mít dost vztlak. Vezměte si, že křemen má hustotu něco kolem 2,3 nebo až 2,6 - trošku se to snižuje tou vodou, co jsou jí ta zrnka obalená... R^ Tipovala bych na nepatrné přibarvení na základě drsného zážitku, nebo se sebou tak cukal, že se dostal hloub, než musel podle vztlaku. R^

Krásný večer, Kláro, vám i vašemu zvířátku. :-)

1 0
možnosti

Děkuju za návštěvu a přeju příjemný večer. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

J38a73n16a 23M35a63j41o16v85á

19. 10. 2017 16:46

Tak doufám, že se nepropadnu!

2 0
možnosti

Musí tam být dost vody a písek ještě dost neustátý. Ale musí to být dost drsná zkušenost. :-) Krásný večer, Jani, mějte se moc prima. R^

1 0
možnosti
Foto

Super! R^

Musím to někde vyzkoušet.

1 0
možnosti

R^ Když to tak čtu dole s těmi písečnými červy... :-)

Krásný večer, přeju, mějte se krásně, Martino. R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Danko, po delším čase nakouknul a nestačil se divit. Koment jsem psal už k minulému příspěvku (dost mne rozčílil jeden z těch komentářů a následná diskuze, no víš který), ale pak můj koment někam zmizel a já si řek, že to asi tak má být a už jsem ho nehledal. Jestli byl tvůj minulej blog bezvadnej, tenhle je ještě lepší, je v něm děj, napětí a dokonce i happyend. (ty mám rád) O tom že je taky poučný, nemá smysl mluvit. Chápu že pro odborníky v daném oboru třeba zase tak překvapivý nejni ale pro každého jen trochu zvídavého člověka rozhodně přínosný je. Takže tak, řek jsem co jsem chtěl a na závěr ti ještě popřeju krásné, podzimem malované dny. (maluješ ještě ?) Míla

3 0
možnosti

Krásný večer - to je milé překvapení. R^ Já myslím, že on ten pán odborník nebyl, jinak by věděl, že má materiál hledat na arxiv.org a ne na idnes.cz. :-)

Maluju, chvíli jsem s tím přestala, ale zase se snažím. Doufám, že se máš krásně a přeju moc hezký zbytek večera! :-)R^

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS