Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už se těším na železo :-)

Někde jsem četl, že také křemík dokáže tvořit velmi složité molekuly, takže existují úvahy o tzv. "křemíkovém životě". Ale jinak - když se na sebe podívám, tak mně koncepce uhlíkového života naprosto vyhovuje.

Díky a těším se na další díl R^

1 0
možnosti

Sice je také docela pilný, ale zdaleka to nestačí na to, co zvládá uhlík. Na 90% všech sloučenin jsou organické, tj. asi tak jen 10% sloučenin tvoří dohromady všechny ostatní prvky, říká se. :-) Křemík tvoří docela solidní silikáty, například má schopnost se spojovat do "sítí", které jsou vrstvené na sebe (hlína) nebo amorfních pevných konglomerátů (sklo) - a tvoří rád planety, to je skoro stejně důležité, jako to, co dělá uhlík (pro život). Přeju vám krásný večer, Jiří. :-)R^

3 0
možnosti

Děkuju za návštěvu a milé gesto. Krásný večer, Dane. R^:-)

0 0
možnosti

Děkuju moc, jsem ráda, že se líbí a přeju krásný večer. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^To je tak navzájem provázané a vyladěné, že to až dělá dojem, jako by to někdo vymyslel. Ale kdo, když v té době nikdo nebyl?;-D

Žertuji, Danko, ale vážně díky za zajímavý článek.

Krásný den:-)

0 0
možnosti

A co teprve až přijdou ty opravdu cool reakce. :-)R^ Krásný večer rodině, vám i kočičím spolubydlícím. :-)

0 0
možnosti

R^Jak to vypadá jednoduše. Tu a tam se něco spálí, a je z toho nový prvek. :-)

0 0
možnosti

To je ono... občas se něco připálí... a hopla, už je z toho uhlík. :-) Krásný večer, Milane, mějte se moc hezky. R^

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem tu už v devět, ale to jsem ještě nezvládala myslet.:-P Už je mi to jasné.:-);-)R^

0 0
možnosti

:-) V devět také ještě potrebuju kafe. :-) Krásný večer vám i kocourkovi. R^

1 0
možnosti

Děkuju. :-) Přeju krásný zbytek večera. R^

0 0
možnosti

Tak jsem si, prokrastinuje, dal první tři díly. Je to hodně náročný úkol, celý tento vývoj shrnout do přehledného objemu, ale daří se, daří! :-)R^

4 0
možnosti

Děkuju, jsem moc ráda, že se líbí. Mějte krásný večer, Tomáši. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^;-DDano, nikdy nezklamete očekávání;-D

0 0
možnosti
Foto

Dano, pokusím se Alžbětu malinko ještě trumfnout R^R^R^R^;-D:-);-D a přeji povedený nový týden!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,29
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.