Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechci nějak hanit, perfektní blog, ostatně jako snad vždy. Leč, už aby skončila alchymie a šli jsme na ten prapůvod vzniku, před VT:-) to spojení TR a KM. Dočkám se?

S pozdravem

MZ

0 0
možnosti

Ještě jeden díl. :-) Snad vás to nezklame, nevím, jestli cokoliv spojuju. Spíš vysvětlím teorii, která se mi líbí a připadá mi konzistentní. Budu doufat, že v diskuzi se objeví jiné, stejně konzistentní teorie. Krásný den přeju, mějte se hezky, Michale. R^

0 0
možnosti

R^ Pěkně napsané a v nejlepším - pokračování příště :-)

2 0
možnosti

:-) A navíc jsem se přepočítala a chudák zlato musí dostat extra blog, protože je prostě příliš zajímavé na to, by se odbylo prostým vznikem. R^ Přeju krásný zbytek večer, Waldo. :-)R^

2 0
možnosti

Nádherně podáno.R^

1 0
možnosti

Děkuju za milá slova. Jsem moc ráda, že se vám líbilo. Mějte krásný večer, Jirko. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Tohle ale nevypadá na párty pro stydlivé.;-)

2 0
možnosti

:-) To se vždycky zvrhne v pořádnou orgii. :-)R^ Krásný večer, Kláro. R^

2 0
možnosti
Foto

J16a51n 60P70r69a84ž43á12k

13. 11. 2017 17:22

R^Zajimave jako vzdy, Danko, ale dnes jste to navic okorenila prijemnou spetkou humoru. Diky, hezky vecer.:-)

0 0
možnosti

Děkuju moc. I vám moc hezký večer, celé rodině a samozřejmě i zvířátkům. :-)R^

1 0
možnosti

R^Už se těším na další "splátku":-)

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu, jsem ráda, že se líbilo. Krásný večer, Dane. :-)R^

0 0
možnosti

Až vydáte všechny své články knižně (a to musíte ! :-)), budu mezi prvními, kdo si knihu(y) koupí. Dneska opět zajímavé čtení, včetně toho minivýletu do chemie. R^

1 0
možnosti

Děkuju moc, Milane, jste na mě moc hodný. :-) Pomalu bych měla přemýšlet o tom knižním vydání, nejspíš jako internetová kniha... mám tolik materiálu, že by to vydalo na pět knih - a pořád to narůstá. :-) Přeju moc hezký den, ať se vám daří. R^

1 0
možnosti
Foto

Vesmír už díky Tobě, Dano, přestává být o něco malinko záhadnější. Máš tu nový týden, zvládni vše co máš na programu...R^R^R^R^

0 0
možnosti

Děkuju Horste, Tobě i celé velké rodině také krásný týden! R^ Ať vám moc nesněží. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle by si měli přečíst ti, kterým leží celý vesmír u zádě. Je to většinou ta sorta lidí, kteří naopak velice dobře rozumí zlatu...

Před časem jsem napsal silvestrovskou povídku, jak si zaměstnanci v CERNu na černo přivydělávají výrobou zlata. Kdybych tenkrát znal tenhle článek, byly by mé rovnice podloženy něčím reálným. Chyba, měl jsem se lépe porozhlédnout.

A mmch. pěkně podáno, jako vždy.R^

1 0
možnosti

Děkuju, Rudolfe! Je vaše povídka dohledatelná na netu? :-) Vědci, kteří si načerno přivydělávají výrobou zlata... R^:-) Mějte moc hezký den, Vy i Vaše paní. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS