Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Dvojitá se občas povede.:-)

0 0
možnosti
DT

Jednou jsem myslím viděla i trojitou, jen je hodně slabá. :-) Člověk si není jistý, jestli si ji nenamlouvá. :-)R^ Krásný den přeju, Kláro, mějte se moc hezky. R^

1 0
možnosti
VV

Tu duhu si celkem pravidelne na zahrade pri zalevani ci kropeni nebo jak se to spravne nazyva celkem pravidelne vyrabim. Ale porad jsem se jeste nedostal tomu prinutit to svetlo aby se odrazelo na te zadni strane kapek. Muze mi nekdo poradit nejaky trik?

0 0
možnosti
DT

Myslíte dvojitou duhu? Ta tam je vždycky, jen většinou není moc vidět. Zvyšte množství vody. :-)

0 0
možnosti
MS

Zajímavé. R^ Já jsem sice nevyrobil na zahradě duhu, ale hraje mi to tam všemi barvami. Navěsil jsem na třešeň použité CDéčka (doufám, že tím odstraším špačky, kteří mi loni sežrali všechny třešně do jedné) a ty, jak se při mírném větru otáčejí, vrhají kolem sebe odlesky v sytých barvách, až oči přecházejí. Zřejmě je to způsobeno lomem světla v průhledné vrstvě CD po jeho odrazu z lesklé zapisovací vrstvy. :-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Jen jednou jsem byl nalitý jako duha, málem jsem netrefil domů. Nevím jak jsem se dostal na stříšku vchodu a jakým zázrakem jsem se dostal okénkem na záchod. Takto jsem oslavil příchod z vojny.;-D Nebyl na mě tak hezký pohled jak na přírodní duhu...

0 0
možnosti
DT

:-)R^ Zážitek to přesto musel být nezapomenutelný. :-) Krásný den do Norimberku! R^

0 0
možnosti
Foto

R^Nádhera, nikdy jsem si nevšiml opačného pořadí barev u sekundární duhy a přitom je to tak jasné.

"Vem kyblík a přines mi trochu támhleté duhy," škádlíval nás jeden strýc, když jsme byly děti.

Hezký duhový den, Danko:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
TT

Jako vždy moc zajímavé. :-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milou návštěvu a přeju krásný den, Tomáši. :-) Jsem ráda, že se vám líbí. R^

0 0
možnosti
WW

:-)R^

Hezké. Škoda že se jim nepodařilo z pixelů vymazat to, co nejde vidět - Adobe Photoshop 7.0 CE a úprava 13. června 2016 v 16hod, 15min a 38sec. :-)

1 0
možnosti

Dano, nádhera! Jen potvrzení, že příroda je mocná čarodějka, a není dobře do ní zasahovat. Poradí si skoro ve všem.

Díky moc!R^V

1 0
možnosti
DT

Jsem optimistická - poradí si i s námi. :-) Přeju moc hezký den, Marie, mějte se prima. R^

1 0
možnosti

Pěkný článek. Děkuji autorce.

0 0
možnosti
DT

Já děkuju vám - za milá slova i za návštěvu. Mějte krásný den, Michale. :-)R^

0 0
možnosti
AL

Krásné je přečíst si o duze v Bibli jako o Božím znamení.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.