Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

R^Sádlo já rád, dříve na mne koukali skrz prsty. Potěšila jste .

0 0
možnosti
DT

:-) Jsem ráda, že se vám líbilo, mějte krásný den, Jirko. :-)R^

0 0
možnosti
SK

Paní Dano, tentokrát píši za 1* 

Wiki : Cholesterol je látka steroidní povahy, která je součástí každé naší buňky. Je důležitou stavební jednotkou nervů a některých hormonů. Většinu si ho organismus vyrábí sám, část pak přijímáme ve stravě. Cholesterol je pro organizmus nepostradatelný,

A doporučuji knihu "Velký cholesterový omyl" od kardiologa s absolvovanými 5000 operacemi srdce https://www.celostnimedicina.cz/velka-cholesterolova-lez.htm

0 0
možnosti
DT

Asi vás zklamu, Stanislave. Bývalý lékař, co se na sebe snaží v důchodu strhnout pozornost nějakými převratnými myšlenkami, na které nepřišel nikdo z miliónu jeho pracujících kolegů. Vidím pána poněkud... skepticky.

Kdysi si lidi mysleli, že DDT je optimální jed na žoužel, který lidem nic nedělá. Zkušenost ukázala, že je to jinak, proto je teoreticky možné, že se úplně celý lékařský svět mýlí a podobní medicín-šmejdové a alternativci mají pravdu, ale...

když jedete po dálnici a kolem vás je protiprovoz, je pravděpodobnější, že ten Geisterfahrer jste vy sám. :-)

1 0
možnosti
Foto

Sádlo jest poživatina výtečná. Tvrdí (-lo) se , že není příliš zdravé.

Mno , můj otec , ročník 1927, nosil si do kanceláře svačinu : chléb se sádlem. Denně po dobu celého mého dětství , co pamatuji.

Dnes má cholesterol a vlastně celý KO o řád lepší nežli já , co nosil do školy jogurty a obědval ve školní jídelně , dle vzorců zdravé výživy.;-D

3 0
možnosti
DT

R^ Je to tak, už se objevují názory, že cholesterol si tělo vyrábí samo a vlastně ho strašně potřebuje na cosi s funkcí buněk. A zvýšená hodnota není z jídla ale ze stressu v práci. To celé vlastně spíš doprovází srdeční onemocnění, takže je možné, že se jednoho dne dozvíme, že cholesterol vlastně srdce chrání ale ne dostatečně a na druhé straně někde škodí, ale kdyby neškodil, nevyvinuly by se nějaké odvetné akce v organismu, které zase přispívají k ochraně... :-) A navíc to je asi ještě u každého trochu jinak, protože nejsme klonové.

Jak říkal můj doktor - když to to tělo chce, tak si o to řekne a má to dostat. Sádlo, co někomu chutná, bych rozhodně nezatracovala, to spíš ty margaríny už proto, že jsou vyráběné uměle a tělo si na ně zatím jen zvyká. Za tisíc let, až vymřou ty genetické linie, které margarín nesnesou, bude i on bez problémů. (Slovo laika. :-))

Příjemný den, mějte se moc hezky, Otakare. R^

2 0
možnosti
Foto

R^Až budu škvařit, sádlo vzpomenu si na ten vzorec. Nikdy jsem o tom až tak neuvažovala.;-D

0 0
možnosti
DT

:-) Jsem ráda, jestli se vám blog líbil. Děkuju za návštěvu a přeju krásný večer, Dano. R^

0 0
možnosti

Sádlo má určitě svoje místo při přípravě pokrmů. Ale stejně tak jednou za čas přijde k chuti se škvarkama na chleba. V německém hotelu jsme dostali sádlo, které obsahovalo osmaženou cibulku. Bylo vynikající. Od té doby to občas udělám. Ale nejvíc sádlo používám na přípravu jídla tam, kde je třeba vysoké teploty. A o škvarky se při vypouštění sádla postará manžel.

Jo, to je docela voňavý blog, Dano!:-))

Díky!

0 0
možnosti
DT

Smaží ho tu s cibulkou a někdy k jablky. Také s různými bylinkami.

Já děkuju Vám, za milá slova i milou návštěvu, Marie, mějte krásný večer. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Sádlo nejím, ale babička ho ráda používala. Že bylo domácí, neupravené. Hlavně je prý nejlepší na mazání kůže. :-) Aspoň to říkala naše kosmetička, když jsem po ní chtěla něco na jizvy.

2 0
možnosti
DT

R^ To musím zkusit. R^

Fascinuje mě plstní sádlo. Kdysi jsem to koupila, že je to už pomleté a nemusí se to krájet. Ono se to vyškvařilo, ale nebyly z toho žádné škvarky, potvora. ;-D Prostě se ta hmota úplně dokonale roztavila. :-) Připadalo mi to takové instantní a zároveň jsem měla vysoce rozvinutý pocit křivdy, že nebudou škvarky. :-)

Mějte krásný den, Kláro. R^:-)

2 0
možnosti
PV

P29a50v40e82l 66V12é22b87r

28. 5. 2018 11:48

Paní Dano, z celého srdce vám děkuji za (konečně) chutný blog. R^

(k tomu vlastnímu sádlu mám ale obdobný vztah, jako deklarovali kolegové pode mnou - fuj mému sádlu!)

0 0
možnosti
DT

:-) Moc mě těší, že jsem konečně mohla poreferovat o něčem dobřejším. Aby se to nestalo zvykem, budu se věnovat takovým věcem jako je třeba zmrzlina, na tom se chemici vyřádili. :-) Mějte moc krásný den, Pavle, díky za milá slova i za milou návštěvu. R^

0 0
možnosti
WW

R^ Jako vždy, erudovaný popis.

4 0
možnosti
DT

Děkuju - jako vždy za milá slova a milou návštěvu. :-)R^ Máte u vás nějakou sádlovou specialitu? (Máte skvělé máslo s mořskou solí, co se dováží i sem. :-)) Přeju krásný den, Waldo, mějte se moc prima.

0 0
možnosti
MS

R^ Sádlo z obchodu nikdy tak nevoní a nechutná, jako když si ho uškvaříme sami (byť z koupeného syrového sádla). Samozřejmě úplně nejlepší je sádlo z doma krmeného pašíka, ale o tom si dnes můžu jen nechat zdát - příbuzní, kteří kdysi pořádali zabijačky, si už dnes maso taky kupují v obchodě.

4 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.