Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D R^ Hezký. Karma. Abych se přiznal, křupky mám rád. Ale prozřetelně jsem nikdy nezkoumal jejich složení před tím, než jsem se do nich pustil. Stejně jako u všeho ostatního, šíleně dobrého a také silně neuzdravého, čím se občas cpu. Výbornej článek. Jsem zase chytřejší. Jdu do hospody koupit jeden pytlík, nějak mi vyhládlo. ;-D

1 0
možnosti

:-)R^ Rozhodně existují nezdravější věci. :-) A někdy radši nevědět... Krásný večer, Ladislave a díky za návštěvu, mějte se moc hezky..R^

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu, Jirko, krásný den přeju. :-)R^

0 0
možnosti

Zrovna těch křupek bych se trochu zastal, neb na první ochutnání je jasné, že je to řádně mastná a slaná kukuřičná mouka ochucená arašídy. Křupky si tedy na nic nehrají. Akorát jsem si vždycky myslel, že je to smažené.

1 0
možnosti

Legrační je, porovnat "light" křupky a obyčejné. Ty ligt mají prý asi tak o 10 procent méně tuku (což má být to light) ale zato (protože tam jsou jen tyhle hlavní přísady) musí mít víc kukuřice a ta je také prvotřídní energetická bomba, takže se to prakticky vyrovná. :-)

Ale máte samozřejmě pravdu, málo přísad, dá se málo zkazit. To, že se to nesmaží ale fyzikálně upravuje, mě na nich fascinuje. R^

Krásný den, Michale, ať se vám daří. :-)R^

0 0
možnosti

J79o49s58e16f 15H21e59r52t12l

11. 6. 2018 22:03

Ta Vaše argumentace s glutamátem je špatná. Kvasničný extrakt např. obsahuje glutamátu velké množství přirozeně. Takže nechápu, proč by výrobce měl podvádět.

0 0
možnosti

Ten podvod spočívá v jiném pojmenování něčeho, co nevidí zákazník rád. Obsah je v obou případech stejný, ale v jednom se tomu říká glutamát (a lidi si to nekoupí) a ve druhém tam je napsaný výtažek z droždí a lidi to považují za neškodné, nebo rovnou cenné, však v droždí je také značné množství vitamínu B... Na zákazníka ale nečeká žádný vitamín, nýbrž glutamát.

Děkuju za návštěvu, Josefe, mějte krásný den. R^

3 0
možnosti
Foto

R^Že křupky nejsou z buráků, jsem si všimla už dávno.;-) Nejhorší na nich ovšem je, že jak si dám jednu, sežeru všechny.:-/;-D

3 0
možnosti

R^ Přesně to je účel. Nejspíš kvůli tomu tam je ten glutamát, aby to člověku nedalo. :-) A funguje to spolehlivě. Však ono by se to taky zkazilo, jakmile to člověk nechá otevřené, okamžitě to začne absorbovat vodu a pak je z toho jen poloviční potěšení (pokud vůbec). :-)

2 0
možnosti

:-) Děkuju za návštěvu a přeju krásný den, Alžběto. R^

1 0
možnosti

P40a51v57e12l 35V24é33b27r

11. 6. 2018 16:48

Další pěkný článek o fujky věci. Ještě, že křupky nemusím.

Ale dejte se pozor, paní Dano, ať na vás nepošle Bureš trestní komando, když píšete pravdu o jeho výrobcích!

1 0
možnosti

:-) Nic, co by se člověk nemohl dozvědět na netu. Takové ty úplně neoficiální manévry potravinářů nám navždy zůstanou zapovězené (a asi je to dobře, jinak bychom nemohli jíst vůbec nic). Jen tu a tam něco vyplave na povrch, jako olej na vodě, kam nepatří. :-)

Tuhle to byli staří rumunští koně v Ikeáckých masných kuličkách, pak zase červi v rybině...

Mějte krásný den a kolem sebe samé výborné potraviny, Pavle. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to je síla. Párkrát do roka koupím a jakmile otevřu - sežeru na posezení, jak mě ten koktejl všeho možného chutná. No, díky za počtetníčko. Příště radši doma pečený chléb, potřený máslem, nakrájený na kostičky....

0 0
možnosti

Máte pravdu! :-)R^ Doma pečený chleba, potřený máslem, potřený doma udělanou třešňovou marmeládou (s vlašskými ořechy a jinou s perníkovým kořením a rumem)... to byla moje včerejší orgie (jinak se to asi nedá nazvat). R^ Kam se hrabou křupky...

A nejhorší je, že to taky bylo na posezení. :-)

Mějte krásný den, Jano, díky moc za návštěvu. :-)

1 0
možnosti
Foto

J84a15n77a 32M59a71j34o75v75á

11. 6. 2018 15:22

A... Dano, početla jsem si, zamyslela se... a své občasné křupkové úlety si nechám.

0 0
možnosti

R^ Křupejte. R^ Jsou horší věci, to je fakt.

Mějte krásný den, Jani, Vy i vaši milí. :-)R^

0 0
možnosti

R^ Jedna z mála potravin, které přežily ještě z období Československa a mají pořád stejnou chuť. Dočetl jsem se, že první křupky byly u nás vyrobeny 1.ledna 1973 v Ostravě-Svinově. Když se mi jednou za čas dostanou do rukou, spořádám je s velkou chutí, ale pak mi je z nich vždycky nevalně. :-)

1 0
možnosti

R^ Vidíte, mě z nich bylo divně už vždycky, asi proto mě ta chuť moc nelákala. R^ Jestlipak jsou v nich buráky nebo aroma?

Krásný den přeju, Milane, mějte se moc hezky. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,39
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.