Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Perfektní blog, karma a R^. Teď už vím, proč se v noci (pravidelně kolem 02:30h) budím, a jdu se cpát piškotama, nebo rohlíkama (případně banánem - je-li k dispozici) a zapíjím to půllitrem mléka. Jednak mně potom nebolí záda a klouby, resp. bolest se zmírní, druhak se mi potom klidněji znovuusíná. ;-)

1 0
možnosti

:-)R^ Vědecké vysvětlení - opiáty v mléce a mouce. :-) Děkuju za milá slova i vaši milou návštěvu, Ladislave. Mějte moc hezký den! R^

0 0
možnosti
Foto

Napadlo mne, zda z mléka nemohou pramenit uspávací účinky morfia. Když je novorozenec nakrmen mlékem, je pro jeho organismus výhodné, aby se zklidnil. Jak rozpozná, že je právě nakrmen? Naučí se být citlivý na některou z charakteristických komponent mléka, třeba ten morfin. Ale to je jen spekulace, pochybuji, že by se to dalo nějak dokázat.

0 0
možnosti
Foto

Miminka mají takové prima mechanismy...pěkně u nich funguje takové to, že nemohou najednou "myslet a trávit", takže když mají plné bříško, přelije se tam krev a jim se chce spinkat. Prý se z toho vyrůstá, ale nevím, mně to zůstalo a do zákoníku práce bych z fleku přidala odpolední klid.

No a pak mají v dásních místa, kde jim dráždění sáním působí uspokojení a tak zažívají potěšení z procesu krmení. Příroda si je celé pěkně ošetřila.

Jestli k tomu dnes přihodíme ještě opiátovou spokojenost, tak je mi líto, že si tu kojeneckou dobu nepamatuji :-).

1 0
možnosti

Děkuju a přeju krásný večer. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Prvotně mě napadly endorfiny do mléka vyloučené nebo že kravička spásla mák.

Na účinku morfinu a spol. je fascinující to, jak malá část té složité molekuly je pro něj podstatná.:-) A co takové vlastní endorfiny, těch se taky budeme bát?

0 0
možnosti

Mlíko se hodně doporučovalo před spaním hned po pohádce o Makové panence. :-) Vysílá se to ještě běžně pro děti? Někde jsem četl, že neomarxistická rada státní televize stáhla díl o tureckém (muslimském) půlměsíci, který zacláněl na české pohádkové obloze dokud nezasáhla panenka s motýlem a nepřivodili mu otravu z vůně máku...;-D

0 0
možnosti

R^ Asi bych nezapadl do Party hic, ale hned po café jsou to kakaová, medová a jiná mléka (ne v prášku). Pěkný blog.

0 0
možnosti

Děkuju. :-) A mlsat k nim můžete opiáty ve vašich skvělých sýrech. R^ Krásný den s nimi i bez, mějte se moc hezky, Waldo.

0 0
možnosti
Foto

J55a39n76a 17M44a61j20o72v57á

21. 6. 2018 14:25

To jsou mi věci :-))). Jdu si koupit cisterničku mléka, to by bylo, aby to neomámilo :-))

0 0
možnosti

:-)R^ Já to fetuju už od rána v kafi. :-) Krásný den, Jani, Vám i vašim milým. :-)

0 0
možnosti

P62a81v43e18l 73V76é58b18r

21. 6. 2018 11:30

Paní Dano, dostal jsem se k vašemu blogu až dnes - v práci moc práce, doma trucující počítač (už jsme se usmířili, na usmířenou dostal nový zdroj).

Opravdu zajímavý článek, aspoň vím, proč mám mléko rád (když jsem, zcela popravdě, před mnoha a mnoha léty, prohlásil, že mám raději mléko, než pivo, byly příbuzné, tehdy zcela čerstvě nabyté, v sedmém nebi). Že by ale ty myši byly na sýr ... nevím, nevím. Na chalupě jsem se sýrem nikdy neuspěl. Jedině ořechy a spol.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

U těch vegetariánů to bude hlavně odpor k zabíjení zvířat a tudíž i k jakýmkoliv patravinám z nich připravovaným. Přeneseně pak i ke všem produktům ze živých zvířat, jako je třeba mléko. Ale budou mezi nimi i různé typy. O nějakých "drogách" v mléce ví asi jen málokdo.

1 0
možnosti

P30a13v39e84l 52V60é28b53r

21. 6. 2018 11:44

Také není vyloučeno, že spíše přijali tézi, že potraviny "zoologického" původu se nesluší požívat a ten odpor proti zabíjení je tam tak nějak navíc.

Těžko říct. Možná máte pravdu vy, možná já. Nejspíš to ale bude mix obou názorů - u někoho tak a jiného onak.

0 0
možnosti

Vybavil se mi Mechanický pomeranč a moloko plus. Moloko plus vellocet, plus synthemesc a plus drencrom.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Dano, abych pravdu řekla, mléko používám jen do vaření. U nás mu říkám "bílá voda" :-D Mám ráda zakysané výrobky, jako jogurty, pak samozřejmě sýry a tvarohy. Z mléka se do těla nedostává vápník, a pak... neznám savce, který by v dospělosti konzumoval mléko :-D

Ale díky za blog!

2 0
možnosti

Psi, kočky, prasata... Řada savců mléko konzumuje, když se k němu dostane.

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.