Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když zalijete mletou kávu horkou vodou, zbudou z článku autorky jen ta slova, slova, slova...

1 0
možnosti
DT

:-) Vám se to řekne... :-) Hezký večer přeju.

0 0
možnosti
JS

Kdyby jen káva :)

Prodávala jsem pečivo přímo v kiosku u pekárny - podniková prodejna.

Abych se tam dostala, musela jsem projít provozem. Blížila jsem se (myslela jsem si) k hromádce smetí a ta najednou udělala frrr a rozutekla se. Nějaký čas jsem nemohla nic od pečiva ani vidět.

Moje sestřenice, pracovala v masokombinátu na lince na výrobu uzenin. Když přišli na směnu, pustili nejprve "na sucho" mletí a jen slyšeli pištění,pak vyčistili "hmotu" ze stroje a začali s výrobou...

Člověk nesmí myslet na to, co všechno se s potravinami děje, jinak už by se v životě nenajedl ani nenapil :)

P.S.: pravidelně od každého jedu ždibec a člověk se stane (téměř) imunní vůči možné větší dávce :)

0 0
možnosti

I18v28o 48Ž26á42č97e13k

25. 6. 2018 15:17

Takže si dnes večer dám opečenou klobásu s chlebem a hořčicí.

0 0
možnosti
Foto

J26a98n35a 72M40a53j69o90v30á

25. 6. 2018 14:22

Tak to se budu muset stavit v pražírně, odkud kupujeme kávu a poptat se, jak to mají s tím pražením, s tou teplotou. Pan majitel se mi zase bude uculovat - mám ráda čistou arabicu, v robustě cítím cosi kyselého a i když se to chválí jako lehké a dobré, mně to nějak kroutí koutky :-). Možná proto, že si do kafe nic nedávám.

Šla jsem číst s obavou, že zjistím, že kafe bych dál pít neměla, ale asi můžu :-))) dál. Jen bych potřebovala nehlučný mlýnek :-).

0 0
možnosti
DT

R^ Můžete dál. R^

Zakoupila jsem promptně jednoduchý ruční mlýnek, právě ho přivezli. Je sice tichý, ale to mletí je daleko méně komfortní než v mixéru, to musím přiznat. Ale co by člověk neudělal pro trochu té drogy... :-) Je mi dokonce trochu líto, že to "nové" ochutnám až zítra ráno.

Přeju krásný večer, Jani, Vám i Vašim blízkým. :-)R^

1 0
možnosti

I42v16o 37Ž87á76č11e93k

25. 6. 2018 14:07

Kdybych nejedl a nepil nic, co mi kdy kdo nedoporučil, tak bych už dávno zhebnul hladem a žízní. Jdu si uvařit Jihlavanku.

0 0
možnosti
DT

:-) Nevím sice, co je to Jihlavanka, ale přeju dobrou chuť. R^ A hezký večer.

0 0
možnosti
WW

R^ Zajímavý blog. Trochu jsem zpozorněl, narozdíl od předešlých "pochoutek", protože bez několika kafe denně bych se prostě neobešel. Pro kafe (nikoliv instant jedovaté patoky) hovoří plus v těchto bodech: snížení rizika onemocnění cukrovkou, rakovinou tlustého střeva, prostaty, žlučníkových kamenů, parkinsna a dalších. S kvalitou kávy stoupá cena a v takových si nedovolí zanechávat tolik bordelu, jako v běžné kávě.

3 0
možnosti
DT

R^ Jé to jste hodný, Waldo, hned je člověku líp. R^

O instantním kafi by se dal napsat samostatný pošklebovací blog. Dokonce jsem viděla video, kde to pán napodobil a vykouzlil ze všemožných odpadků pravou "echt" rozpustnou kávu. :-)

Po tom, co jsem našla na netu, už nikdy nebudu kupovat levné kafe a už nikdy nikdy nikdy nekoupím mleté. :-)

Děkuju za milá slova a přeju krásný zbytek večera.

1 0
možnosti
Foto

P.s. jinak nejzajímavější a snad i nejdražší preso jsem pila na Korsice, místo vody bylo zalito whisky a nejlepší capuccino v Dubaji. Najít dobré espresso v Brně je umění.

0 0
možnosti
Foto

No já teda nevím s tou plísní... Mnohé toxiny plísněmi produkované jsou velmi termostabilní. Ale možná jsou ta varovaní v kontextu domácího vaření a pečení a 800°C ty toxiny přece jen zničí. Ti brouci mi přijdou nechutnější. :-P

V každém případě jdu vylít to, co jsem si zrovna uvařila, a shánět sterilní přípravnu, rozpustný kofein a odvážlivce, co si troufne mi píchnout kanylu. A od zítřka se hlásím na detox! ;-)

1 0
možnosti
DT

Mně také přijdou brouci a larvy daleko nechutnější. :-)

Vy si alespoň poradíte, ale co my, sprostý lid? :-)R^ Krásný večer přeju, Kláro.

1 0
možnosti
PV

P15a92v79e91l 47V18é67b58r

25. 6. 2018 11:25

Ještě, že kávu nepiji vůbec. Nicméně poznatky z tohoto (velmi) osvětového pojednání u mě nezapadnou - manželka je totiž kafařka a já se snažím, aby měla co nejlepší podmínky. Jménem své rodiny děkuji.

1 0
možnosti
DT

R^ Kupte jí nějakou opravdu dobrou. A proboha vyhýbejte se německým směsím. :-) (Ve skutečnosti jsem vás těch největších nechutností ušetřila, v naději, že k vám naše kafe stejně nevozí. :-))

Krásný večer Vám i Vaší kafující paní, Pavle. R^:-)

0 0
možnosti
OP

7 minut čtení stálo za to R^:-)

1 0
možnosti
DT

Děkuju moc, jsem ráda, že se vám líbilo. Mějte krásný večer, Olgo. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Nejhorší ze všeho ovšem je, že kávu musíte připravit pomocí vroucího dihydrogen monoxidu. Ten, jak známo, je smrtelně jedovatý, kdo požil byť jediný doušek, smrti jednou neunikne. Skupina studentů jedné prestižní university dokonce navrhla zákaz této chemické látky, a dokonce o zákazu uvažuje i EU.

Jedovatost této látky lze částečně kompenzovat přidáním etanolu, který je např. obsažen v rumu, jak správně uvádí níže pan Šíša.

6 1
možnosti
DT

Moc se tomu nesmějte, smrtelná dávka je 18 litrů, to je 36 piv. :-)

Děkuju za návštěvu a přeju hezký večer.

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 19,02
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.