Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no to jsou mi dobroty:-/

0 0
možnosti
DT

:-) A bude ještě hůř (nebo přinejmenším podobně), až začnu o müsli sypaném. :-)

Krásný den, přeju, Jaromíre. R^ Děkuju za návštěvu.

0 0
možnosti
JS

Dej si moravské musli a tyhle nezdravé sladkosti zahodíš;-D

0 0
možnosti
JN

Vyrábí se to ze švestek?

0 0
možnosti
DT

:-) Neznám fitky, ale jíst při hubnutí jakékoliv sladkosti mi přijde "ujeté". :-)

0 0
možnosti
DT

... patřilo pod paní Kláru... (ups):-)

0 0
možnosti
OU
DT

:-) Přišlo jim to asi málo bulvární, tak to "opravili". A teď budou do diskuze proudit lidi, co ten blog ani nečetli, ale musí mi vynadat, že je blog nesmysl. :-)

Krásný večer, Petře. :-)

2 0
možnosti
Foto

To, že je potřeba si na tyčky dávat pozor a dobře vybírat kupodivu vím, testoval je časopis D test a mě se to dostalo do ruky a překvapilo, protože mám tyčinky a musli celkově ráda.

Vám moc díky za článek...

... A zajímalo by mě... Jak vám teď chutná kafe??

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna díky výsledkům z D-testu jsem se napálila u proteinových tyček. Nakoupila jsem ty, co vyšly nejlíp, byly i docela levné... Až když jsem jednu rozbalila, padlo mi oko na složení a ejhle, želatina. Takže jsem je nenápadně darovala.:-/ (Ony i ty proteinovky jsou prasárna, možná další tip na rozbor?;-))

2 0
možnosti
Foto

R^Je to prasárna, že?;-) A ještě si lidi myslí, že po tom zhubnou. Přitom zejména ty s polevou mají energetickou hodnotu podobnou, jako normální sušenky... Jednou jsem byla svědkem scény v obchoďáku, když maminka odmítla holčičce koupit sušenky, že je tlustá (byla, a maminka taky), a že má jíst ty musli tyčinky. V polevě za 4Kč jednu, to si moc nepomohly.;-D

0 0
možnosti
DT

:-) To s tím hubnutím je opravdu bomba. :-) Neexistuje snad větší kalorická bomba - samý cukr a obilniny jsou samy výtečný zdroj energie. R^ Ty sušenky by byly dietnější. ;-D

Krásný večer, přeju, Kláro, Vám i kocourkovi. :-)

1 0
možnosti
JZ

Ze se na ovesnych vlockach neda nic zkazit, s tim bych trochu brzdil. On je imho dost rozdil, jestli jsou prave napr. v ruznych musli smesich tyto vlocky budto v "sypke" forme, kdy lze oddelit kazdou jednotlivou vlocku, nebo "zapecene", coz efektivne znamena slepene do chuchvalcu nejakou cukrovo-chemickou mnamkou. Mne osobne staci ochutnat jeden takovy chuchvalec a ihned mam pocit, ze jsem udelal vyznamny krok k sabotazi vlastniho zdravi.

0 0
možnosti
DT

R^ Takové ty křupavé slepence, co jsou někdy v müsli... asi tuším, co myslíte... :-) Někdy nevím, jestli je to jen staré nebo jestli to tak má být. :-)

Krásný večer, Jiří a díky moc za návštěvu. R^

0 0
možnosti
DP

Paní Dano, opět zajímavé a poučné počteníR^, ale navrhnu na nějaký čas blogům na téma "nechte si se mnou zajít chuť..." dát pohov, anby nás čtenáře nepostihla paranoia a začali se bát koupit jakékoliv potraviny;-D

0 0
možnosti
DT

Taková ta zdravá nedůvěra by možná byla leckdy na místě. :-) Pořád čekám, kdy narazím na potravinu, která je úplně normální. Zatím bylo normální jen to chudák sádlo. :-)

Krásný večer, Dane, mějte se moc hezky a díky za milá slova i milou návštěvu! :-)R^

0 0
možnosti
MM

Hezký den Dano, pokud zmiňujete kokosový tuk, je možné, že se tam dostal s glycerinem který zůstal po zpracování onoho kokosového tuku na speciální drahá mýdla a kosmetické přípravky. I když jsem toho názoru, že tam může skutečně být, je hodně termostabilní, je to třeba v technologickém procesu při výrobě nějak výhodné. A pokud jde o glycerin, ten je odpadem při zpracování jakýchkoliv tuků a olejů na mýdlo, jen třeba někdy moc nevoní:-). Ale jako zvláčňovadlo se používá také propylenglykol, (E 1520 ), čistá chemie, bez chuti a zápachu:-)

1 0
možnosti
MM

Ještě bych dodal, jak glycerol a tak propylenglykol a jiné vícesytné alkoholy vznikají také v přírodě, nejčastěji při kvašení, (pivo, víno a další), v pálenicích a lihovarech se hromadí, kromě jiného, v t.zv. přiboudlinách. To jsou ty možné příměsi v lihovinách, po kterých když někdo "přebere", má to dunění v hlavě a nevolnost:-). Ale izolovat to z přírodních zdrojů by se moc nevyplatilo, tedy kromě glycerinu. Na závěr dám citát slavného lékaře Paracelsa : " Vše je toxické, záleží jen na množství" :-)

2 0
možnosti
PK

Hezký den Dano, díky za vaše blogy. Jen by mě zajímalo, máte představu o kolik by % byla pro výrobce dražší varianta müsli tyčinky proti chemickému slepenci? Myslíte, že spotřebitelé nejsou ochotni akceptovat cenu za dobré a zdravé vs. levné a hezky zabalené ? Díky za váš názor. :-)

0 0
možnosti
PV

P10a56v28e98l 71V22é34b41r

2. 7. 2018 11:42

Obávám se, že v dnešní manažersky řízené výrobě se jde pouze a jen po okamžitém zisku a nebere se v úvahu něco, co má návratnost v budoucnu. Já to formuluji větou "Pro třicet stříbrných okamžitého zisku obětují sto dukátu zisku budoucího".

3 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 18,50
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.