Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dano...no tedy, vrátím se z dovolené a co tady nenajdu...Váš článek a modrý západ slunce.

Pořád jsme trochu "rozevlátá" a tak je mi jasné, že by se mi modrý západ slunce líbil :-).

A za vysvětlení moc děkuji.

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se líbilo a děkuju za milá slova, Jani. :-)R^ Moc hezký zbytek dne. R^

1 0
možnosti
Foto

Danuš, hlásím, zrovna jsem skoro bez bolesti a mohl se začíst do těch zajímavostí. Kdyby to u mě aspoň bezbolestné zůstalo na delší čas. Určitě se toho dočkám, budu trpělivě čekat a rodince přeji konec týdne v pohodě!!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, není-li to nemístný dotaz, copak vás potrápilo?

Přeji, ať už je jen dobře.

0 0
možnosti
DT

Děkuju. Krásný den přeju! :-)R^

0 0
možnosti
WW
DT

Děkuju za milou návštěvu a jako vždy milá slova, Waldo, mějte moc hezký večer. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné berevné rozdíly, umělecky inspirativní.

Mě by také zajímalo, jak vypadá Země, Mars atd. ze Slunce (samozřejmě s protislunečními brýlemi a v ohnivzdorném oděvu na patřičné úrovni).;-€

1 0
možnosti
DT

Budou to mrňavé zářící body. :-) Přeju hezký večer, Jiří.

0 0
možnosti
EN

"Jejich rozměry se pohybují v řádu nanometrů (miliontin metru)"

Chybička se vloudí. :-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju moc! Milimetru tam má být. Opravím si to. :-) Krásný večer Edvarde, díky za návštěvu. R^

0 0
možnosti
Foto

Hned jsem si myslela, že to bude tím prachem.R^

0 0
možnosti
DT

R^ Chytrá. R^ Děkuju za návštěvu, Kláro, krásný večer vám i zvířátkům. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jůůů! Tak to hlasuju pro pozemské západy slunce. Nadpozemským (marsovním) chybějí ty správné barvičky. Díky za článek R^:-)

0 0
možnosti
DT

R^ A nemají mraky, které tomu dávají ten správný glanc. :-) Krásný večer, Martino, mějte se moc hezky.

0 0
možnosti
Foto

R^Zajimave, bylo by fajn videt to na vlastni oci. Hezky den, Danko:-)

0 0
možnosti
DT

I na robotické oči vozítka Curiosity je to hezké. R^:-) Děkuju za milou návštěvu a přeju krásný večer. R^

1 0
možnosti
MS

Zajímavé. R^R^ Dosud jsem měl za to, že lom světla a tedy barva oblohy souvisí s chemickým složením atmosféry. Člověk se pořád učí. :-)

1 0
možnosti
OU
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,69
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.