Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No po fialových framborách se snad budu muset podívat...to mne nějak zcela obešlo :-)

0 0
možnosti
MS

Ještěže u nás tyto brambory nejsou běžně k dostání, protože takový fialový fujtajbl bych asi nepozřel (a to mám kachní žaludek). ;-D

0 0
možnosti
OU
Foto

Takže, kdybych je, čistě teoreticky, dala vařit do okyselené vody, vyjde červená? Upřímně, na talíř mi takové hrátky přijdou exotické a myslím, že by to nikdo nejedl.;-D

0 0
možnosti
DT

Ano. Ale kdo by jedl kyselé brambory? :-) Tedy Němci z toho dělají "bramborový salát" (FUJ!!! S cibulí a octem), to je fakt. Ale podle mě to patří do kolonky ocukrované bramboráky. :-)

Krásný večer, Kláro, ať se mají vaše zvířátka i vy hezky. R^

1 0
možnosti
AG

Tolik písmenek a přitom taková zbytečnost.

A když si vzpomenu na esej o citronech a rybách tak se ještě teď směji.

0 0
možnosti
DT

:-) To jsem ráda, že vás moje blogy pobavily. A kde že můžu shlédnout vaši tvorbu? Abych se něco přiučila. :-)

Přeju krásný podvečer, Alexi. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je skoro takový velikonoční článek, Danko:-)

1 0
možnosti
DT

:-) Barevné jídlo, to je moje. :-) Mějte krásný den, Honzo, ať se vám daří. R^

1 0
možnosti
Foto

Milá Dano, s tím mají barvoslepí velký problém. Horší je, mít fialové oko. Pokud možno příjemný den!:-)

1 0
možnosti
DT

Fialové oko je hned, člověk přehlídne pouliční lampu... (ten reklamní šot s Till Schweigerem ... "Holka, dívej se kolem sebe, jak je tu krásně, furt koukáš do telefonu") :-)

Přeju nádherný den, Horste. R^

0 0
možnosti
Foto

Fialové brambory vůbec neznám. My se orientujeme spíš na rýži, je to s ní snazší, prodává se již loupaná. Ale beru to jako výzvu, zelenou vodu po vaření prostě vidět musím.

1 0
možnosti
WW

R^R^

Drobne fialove se slabe oriskovou chuti vrele doporucuji. O zelene vode nevim, ale priste nakouknu. :-)

3 0
možnosti
DT

R^ Dejte prosím dost vody, aby tam bylo dost základu na obarvení. Jinak to prý zůstane fialové. :-) Musím se přiznat, že je v obchodě vídávám, ale nikdy jsem je nezkoušela - dám na vás a příště je zařadím. :-) Krásný zbytek dne, Waldo, mějte se moc hezky. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.