Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J94a36n 33H52u32r96k95a

17. 8. 2018 23:09

kys.fosforečná je prevít u kamardky:-P:-Pkterá se léta léčila se štítnou žlázou a lékaři si nevěděli rady s jejím neuspokojivým zdr. stavem jsem uplnou náhodou objevil v léku větší množství železa vzhledem k nápoji který u nás popíjela a udělalo se jí špatně jsem podvědomě pomyslel na složení nápoje...a bingo kdoví jestli už to lékař rozšířil dál a nebo ve sladké nevědomosti velké množství pacientů vesele...

0 0
možnosti

To je dost drastická představa, alespoň ti doktoři by měli vědět, co v tom vlastně je. Díky za návštěvu a přeju krásný den. R^

0 0
možnosti

P93a72v69e95l 11V93é94b10r

16. 8. 2018 10:24

Proč není v článku o Einsteinovi (co má zase pravdu) povolena diskuze? Omyl, nebo zásah vyšší moci (redakce)?

0 0
možnosti

Byla to asi nějaká chyba v softwaru idnes? Nebo si zase někdo hraje ... :-) Ale díky za upozornění, já si toho vůbec nevšimla, i když jsem si říkala, hmmm nikdo nediskutuje, asi je to téma už přeci jen nezajímavé.

0 0
možnosti

No, a teď jsem znejistěla, jestli když colu nepiju, nemám v těle "potrubí" zanesené rzí...:-)))

Díky, Dano, raději ale zůstanu u vína.

0 0
možnosti

;-DR^ "Trubky" v tele se nastesti chovaji jinak, takze muzete byt v klidu. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Dano, to vozidlo na obrázku aspoň nikdo neodcizí. Hezký den!R^:-)

0 0
možnosti

:-)R^ To je fakt. Člověk v tom všem musí vidět i něco pozitivního. :-) Tobě také krásný den, Horste, díky za milou návštěvu. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Já znám jen to, že když se do coly hodí hřebík, do rána se rozpustí (nerozpustí;-D). Straší se tím děti, že tak dopadnou jejich zuby.8-o

0 0
možnosti

:-) Zuby to rozpustí. :-) Já to znám s kuřecím stehnem... R^

S těmi zuby je to stejně legrační. Když jsem čekala potomstvo, dávali nám extra fluorové tabletky. Prý pak budou mít děti lepší zuby. Dnes mi říká zubař, že moje děti mají na zubech odvápněná místa, a že je to dnes běžné, protože jsme v těhotenství dostávaly fluor. No není to prima, být pokusným králíkem? :-)

Krásný den přeju, ať se daří, Kláro. R^

0 0
možnosti

Coca cola mi moc nezafungovala. Nešlo mi sundat kolo auta na plechovém disku, který byl přirezlý. Postupně jsem vypotřeboval 2litry Coca coly ale nakonec jsem stejně musel zavolat sarvisáka. Pomohla až palice :)

0 0
možnosti
Foto

sám na to používám červenou brzdovou kapalinu.

1 0
možnosti
Foto

O60t16a54k63a52r 34S61e85k74l

13. 8. 2018 15:44

Díky za osvětu pro nás , chemií nepolíbených.:-). Mám ale ještě otázečku :

Trochu zeširoka. Četl jsem zábavnou story z dob předlistopadových. Zavítala k nám jakási tehdy známá hudební skupina a pro své vystoupení požadovala nutně několik lahví Coca - Coly.

Ne pro sebe na pití . to naše pivo vyhovovalo nadmíru . Leč pro své vlastnosti protiskluzové..... po zkropení dřevěné podlahy jeviště se toto stalo přesně tak kluzké i drsné , jak bylo třeba pro produkci.

Nabízená Kofola naprosto nevyhovovala a Coca - Cola tenkráte jaksi nebyla k mání.

Tož tak. Jak dopadlo vystoupení , nevím.;-D

0 0
možnosti

P69a90v81e49l 51V81é34b64r

13. 8. 2018 17:04

To píšete o době nejen předlistopadové, ale o době před okupační, protože kolem let 1970 byla kofola všeobecně oblíbeným nápojem, potom na trh vtrhla Coca-Cola, pomocí vymyšlených argumentů (údajně kofola měla obsahovat hodně kofeinu) dosáhla toho, že kofola se přestala na čas prodávat a Coca-Cola s nevšední ochotou obsadila uvolněné místo na trhu. Od těch dob byla k mání spíše Coca-Cola, než kofola - bez ohledu na nějakou normalizaci a komunistický útisk.

1 0
možnosti

Děkuju, jsem ráda, že se líbilo a přeju krásný večer, Jirko. Mějte se moc prima. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé počteníčko jako vždy. Karma jistá.

A opět jste mi něco připomněla. Byl jsem s tátou na dvoře a cosik jsme dělali. Bylo mi tak 12-14. Tata mi říkal, že vezmeme tady tu železnou trubku. Říkám, vždyť je zrzavá, to musíme očistit, ne? A na to mi dal taťka takový mírný záhlavec a že: "Jak to mluvíš? Zrzavů može mět leda baba kun.u, ta trubka je rezavá!"

Už podruhé mi váš blog připomněl nějaký osobní zážitek. Ještě jednou a........ přidám si adresu vašeho blogu do záložek!:-)

0 0
možnosti

:-) To mě těší, že to u vás vyvolává vzpomínky. :-) Další blog bude o Einsteinovi, možná tam něco také najdete. R^ Mějte krásný večer, Stanislave. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Danko. Navíc bych řekl, že citrón je zdravější než cola nejen pro železo, ale i pro člověka;-)

2 0
možnosti

Citron je vůbec taková tajná zbraň. R^ A zdravá navrch - to se často zbraním nestává. :-) Krásný večer vám i zvířátkům. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS