Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Světlušky jsou zřejmě zimomřivé, po návratu z vyšších míst nad mořem v CH, prohlašuji, žádná mi tam neposvítila. Teď vím, po přečtení tvého článku, že nemají lucerny na karbid jak jsem se domníval. Děkuji!R^R^;-D;-D

0 0
možnosti
DT

:-) Ano, tím světýlkem se moc neohřejí. Krásný večer přeju, Horste, Tobě i Tvým milým. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milou návštěvu.

0 0
možnosti
JH

J89a92n 85H19u47r96k79a

21. 8. 2018 0:36

u nás jsou dva druhy jedny svítí bíle jiné modrozeleně když jsem dětem ukázal světlušku za dne měly z toho šok...hezký brouk to není ale příroda kde ušetřila přidala jinde...krásně předpovídají počasí před bouřkou vnoří se do hloubi lesa a obsadí keře...nádherné přírodní divadlo

0 0
možnosti
DT

R^ Ten šok si dovedu představit. :-) V noci to tak krásně svítí a ve dne takový ošklivý brouk...

Krásný den přeju, ať se daří. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Zřejmě nejefektivnější výrova světla, kterou nevymyslel nikdo jiný než sama příroda. Ani se tomu nedivím, Danko, přeji hezký večer. A díky za článek:-)

0 0
možnosti
DT

R^ Oni si broučci nemůžou moc vyskakovat. Jsou asi rádi, že jsou rádi. To svícení je ale efektní - a líbí se mi na tom, že je to vratné, recyklovatelné. To se my lidi ještě musíme naučit. Představte si žárovku, která se sama nabíjí. :-)

Krásný den přeju a díky za milá slova a milou návštěvu. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Konečně něco, co znám. I když světlušku s "jiným broukem" bych si spletla taky.:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Viďte... brouk jako brouk. Ale v muzeích je obdivuju, napíchnuté na špendlíčky a různobarevné a klasifikované. R^ S larvami jsme se znaly jen od vidění - a jménem neznaly ony mě a já je. :-) Mějte krásný den, Kláro, Vy i zvířátka. R^

1 0
možnosti
Foto

I55v13a37n 20M37a72r35e67k

20. 8. 2018 12:34

Karma a velké uznání,obdivuji vaše široké spektrum vědomostí p.Tenzler. R^R^R^

0 0
možnosti
DT

:-) Pomáhá mi internet - a ne málo. :-) Ale děkuju moc, jsem ráda, že se vám líbí... Na světě je taková spousta zajímavých věcí... R^ Krásný den, Ivane, mějte se moc prima.

0 0
možnosti
JK

Jsem skeptický. Viděl jsem pohádku Královna bludiček a tam o žádné chemii nepadlo ani slovo... :-/

0 0
možnosti
WW

:-) To tak v pohadkach byva.

1 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Na čtvrtek plánuju zase něco velice ošklivého o klimatologii.

Mějte moc hezký den, Waldo, ať se vám daří. :-)R^

0 0
možnosti
JS

:) díky za informace - na maringotce v bažinách máme světlušek mraky. Tak jsou mi zase o něco víc známé :)

0 0
možnosti
DT

:-) Na maringotce a v bažinách zní tak nějak dramaticky. Jistě tam máte nejen světlušky, ale i komáry. :-) Tady kde bydlím kdysi také bývaly bažiny a komáři jsou dodnes. Mraky, miliardy (letos ne, letos uschli). R^ Krásný den bez komárů přeju, Jano, jsem ráda, že se líbilo. :-)

1 0
možnosti
ZK

Tak Vám pěkně děkuju. Přiznávám, že moje romantická představa o broučku s lucerničkou, přijatá v dětství, s přibývajícími léty dostávala trhliny, ale teď se ouplně rozsypala :-).

2 0
možnosti
DT

R^ A hlavně ty larvy vypadají tak nějak nebezpečně. Přiznám se, že než jsem dělala rešerši pro tenhle blog, netušila jsem jak vypadají. :-) Teď si zpětně promítám, že je občas vídávám v lese.

Mějte krásný den, Zdeňku, a díky za návštěvu. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,32
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.