Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J62a17n 78H18u74r31k92a

30. 8. 2018 19:08

jojo nejdříve sirup na žaludek obsahujicí koku ředící se alkoholem plus velké množství byliných extraktů po zásahu amerického pendreku koku nahradil sajrajt z americké gumy (arabské po domácím způsobu) a po obohacení bublinkama nápoj supermanů se žuvačkou....;-D:-P hezké dílko přeji hezký večer a snad jen vzpomínku

https://www.youtube.com/watch?v=T51MpWHOdJQ

0 0
možnosti

Dano, super blog! Mě napadlo, jak by to dopadlo, kdyby někdo vypil colu, a pak omylem spokl celý mentos:-)))

Colu nepiju, ale na kuchyňský odpad ji zkusím:-D

Díky, a mějte se sametově!:-)

0 0
možnosti
WW

R^:-)

Mozna by z toho byl pekny savlovy tanec, predcici armensky balet.

2 0
možnosti
Foto

Fotka s erupcemi a pokus s odbarvením Coly byl skvělý.Škoda,že Colu nepiju:)Dík za pěkný blog

1 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbilo, Kateřino, mějte se moc hezky! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Odbarvení je zajímavé.R^ Ale... škoda mlíka!;-D Tak si radši vyčistím odpad, až se mi doma zas pravá Coca-Cola objeví.

0 0
možnosti
DT

:-) To je rozhodně rozumné. :-)R^ Přeju krásný večer. R^

1 0
možnosti
WW

R^ Pekny blog. Uz jsem se bal, ze jste zapomnela na navod odbarveni Coly, ale nastesti se v zaveru objevil.R^:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Děkuju. Vlastně kvůli tomu odbarvení jsem to psala, ale nějak jsem se předtím zapomněla u těch fontánek. :-) Mějte krásný den, Waldo, a díky za milou návštěvu. R^

0 0
možnosti
Foto

R^"Vylijte z velké lahve asi sklenici Coly do odpadu (tím ho vyčistíte)." Konečně smysluplné využití tohoto nápoje - plus ty fontánky jako zábava;-D

Hezký den, Danko, díky za pobavení a poučení:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju. Vám také. Ať se daří. :-) Jsem ráda, že se líbilo. :-)

1 0
možnosti
ND

Zajímavé, Colu sice nepiju, mám raději Kofolu, ale o Cole se vypráví přímo zázračné schopnosti... např. že zabírá i na bolavý žaludek. Hezký článek!

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za COLU a CO! Zajímavý nový - celý - týden! R^R^R^R^:-)

0 0
možnosti
DT

Tobě také, Horste! Ať se ti hezky daří - i Tvým milým. :-)R^

0 0
možnosti
RH

Já vím, že už se zase budu opakovat, ale u Vás se opakuji velmi rád. Zase skvělé! :-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju moc, jste na mě hrozně hodný, Radku. Mějte moc hezký den! A díky za milá slova i milou návštěvu. :-)R^

0 0
možnosti
OU
DT

:-) Tak to musely být asi drastické zážitky. Možná je dobře, že nevíme, co do toho dávají. :-)

Mějte krásný den, Leono, a díky za návštěvu. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.