Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma.R^

Jen malý dotaz, jak by se dala vysvětlit rotace některých poslanců? ;-D

0 0
možnosti

Děkuju - a přeju krásný den, Michale. Mějte se moc prima. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

A někteří pěvci pro zlepšení hlasu ta syrová vysají z vytvořené dirky ve skořápce, jsem slyšel. Dano, a pokud v Berlíně také máte zítra svátek, ať se báječně vyvede!:-)R^

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu, Jirko, mějte krásný den. :-)

0 0
možnosti

Tento problém s vajíčky nemívám. Měl jsem problém jak je uvařit, aby nepraskla? Řešení (recept):

*Do varné konvice objemu 1,7l umístíme na dno libovolný předmět výšky cca 4cm, odolný horké vodě, aby vejce neležela přímo na dně (kde je největší teplotní gradient). Na předmět položíme 3 vejce

*Do konvice nalijeme vodu až po horní rysku (větší množství vody zajistí pomalejší ohřev)

*Zapneme konvici a stopky. Během příštích 9 minut se voda přivede k varu, konvice se vypne a vejce v ní "dojedou" do stavu "na měkko"

*Vodu vylijeme, nalijeme studenu a hotová vejce vyjmeme.

*Poděkujeme mně

2 0
možnosti

Líbí se mi poslední bod. Na ten se totiž často zapomíná. :-) Dobrý návod. Přeju krásný zbytek večera, Františku, mějte se prima. R^

1 0
možnosti
Foto

Miláčku, večeře sice není, ale zato jsem vyzkoumala jak je to s padáním vejce. ;-D

1 0
možnosti

Víte, proč u toho blogu nejsou fotky z experimentu? Protože když jsem ho psala, měla jsem doma už jen jedno jediné vajíčko, které jsem nutně potřebovala k potření něčeho, čemu se tady říká Milchbrötchen. Proto jsem to musela nakreslit. :-)

Přeju hezký večer, Martine. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^K něčemu podobnému jsem došla, jen to neumím tak vědecky popsat. Co zničené vajíčko, to unesu, ale ten binec v kuchyni po jeho pádu!;-D:-P;-)

0 0
možnosti

:-)R^ Přesně - nejvíc naštve ten binec. A také ten zvuk, který mu předchází - křap!

Krásný večer, Kláro! Má kocourek rád syrová vajíčka?

0 0
možnosti

J77a95n 22H84u15r90k78a

1. 10. 2018 15:38

vy vždy překvapíte...a máte ráda malé hádanky...hmmmm zkuste sehnat dvoužloutkové a pokus zopakujte bacha jsou i třížloutková a je vtipné když uvaříte...ale nic vy na to jistě přijdete ale sehnat bude v dnešní době trochu fuška ony ty krmené igelitem a masokostní fekálií moc kvalitní vejce nedávají...no ale vesnice ještě dávají šanci...;-DR^

0 0
možnosti

Ten název masokostní fekálie je skvostný. :-)R^

Kvalita vajec ale nemá s počtem žloutků nic společného, myslím. Jestli to správně chápu, dělají dvoužloutková vejce slepice, co jsou vajíčkovětechnicky "v posledním tažení" a chovatelé to nemají moc rádi.

Myslím, že se budou chovat i ta vajíčka se dvěma žloutky podobně, protože na principu to nic nemění. R^

Jé teď vidím, vy tu máte blog. :-) Přeju krásný den! R^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

P74a11v39e66l 66V42é17b80r

1. 10. 2018 11:26

To s tím koulením dvou vajec mě dostalo - ač se (namyšleně) domnívám, že mám v klasické fyzice docela dobré vzdělání, tak bych na první pohled hádal, že rychlejší bude to uvařené. Inu, jsme lidé omylní.

Děkuji, paní Dano, za další článek se zajímavostí.

0 0
možnosti

... odpověď o vlákno níž... stydím... asi jsem nějak divně klikla... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.