Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J40a84n 76H80u87r72k76a

12. 10. 2018 22:38

opět není co dodat...R^ snad by se mohlo hodit jedno alkoholické klišé tušé cvrnknutí na dno láhve a plehovky utlumí reakci tekutin takže po otevření nevyšumí...R^

0 0
možnosti
WW

R^

Pěkný blog. I když jsem si k pivu nikdy nevytvořil pozitivní vztah, tak se alespoň připojím ke gratulací - jednou jste na sebe práskla, že jste ve vahách, takže až se naplní i den, Passez une merveilleuse journée. ;-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Budu se snažit. Ve stejný den má narozeniny také moje tchyně, slavíme vždycky spolu. :-) Takže žádný pivní vtípek u toho nebude, dospělí už ho nepijí a děti snad ještě ne... Přeju krásný den a díky za milá slova gratulace a přízeň. R^

1 0
možnosti
ND

Tak tady mi nebezpečí nehrozí...

Jinak zajímavé a jistě v reálu poznané 

0 0
možnosti
DT

R^:-) Sama ne, bylo to pro mě nové, ale myslím, že to je docela rozšířený žertík. Mělo by se to ale dělat někde venku. :-) Krásný den, přeju a díky za milou návštěvu, Naďo. R^

0 0
možnosti

To jsou tedy finty, Dano!:-))

Naštěstí pivem ve skleničce neťukám, ťukám výhradně jen s vínem.

A Vám bych tedy ráda, Dano, přiťukla na zdraví, a štěstí, jak jsem se níže dočetla, je k tomu důvod!:-))

A díky za to, že píšete!

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jste moc hodná! :-) Pro tak milé publikum se píše skoro samo. Děkuju za přízeň i za vždycky milou návštěvu, Marie! Mějte krásný den. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Si to budu muset přečíst ještě jednou, teď mi to nějak nedotíká. Ale piva je na tohle fakt škoda. Co použít třeba... colu?;-D;-)

0 0
možnosti
DT

R^ S Colou by to muselo fungovat taky. R^ Leda by byla ta speciální lahev na Colu nějak speciální i v tom odraze vlny.

Ale příště to fakt zkusím s pivem, až s ním budu něco péct - tam je to jedno, jak se to vyleje. :-) Přeju krásný den, Kláro, mějte se hezky.

1 0
možnosti
Foto

R^Jeden z mych zetaku tvrdi, ze s pivem se nema pritukavat vubec, aby se nezdrzovalo od prvniho napiti:-)

Danko, hezky den.

0 0
možnosti
Foto

Já zase znám takové to divoké přiťukávání, až pivo cáká z půllitrů široko daleko. Ale na to je ho taky škoda.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Karma. Tušil jsem, že tenhle jev bude mít něco společného s vlněním a rozpustností plynů v tekutině při různých fyzikálních podmínkách (a v praxi jsem jej několikrát okusil :-) ), ale takhle podrobně a velmi "polopatisticky" bych to podat neuměl. Hezké čtení.

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jste na mě mod hodný, Ladislave. Mně takovou věc nikdy nikdo neprovedl - o to zajímavější pro mě bylo, že to vůbec existuje. :-)

Mějte krásný den, a díky moc za milá slova a návštěvu. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, tohle vnímej až tuto středu, virtuálně si s Tebou ťuknu na Tvé zdraví. Tu středu budu internetově pojízdný až večer, to Ty už budeš zřejmě pod stolem...;-DR^

0 0
možnosti
DT

Pod stolem ne, už dávno nepiju, ale stůl použiju i tak. Bude na něj postaven dort, teď mi došlo, že ho musím ještě upéct. ;-D Krásný den, Horste, zdravím do Norimberku a přeju vám všem krásné dny... R^

0 0
možnosti
MS

Stejně to funguje, když se na hrdlo otevřené láhve uhodí dlaní. Vždycky jsem měl za to, že to vypěnění piva má na svědomí stlačený vzduch, který se úderem dostane do, láhve. Z toho videa je však vidět, že stačí pouhé ťuknutí shora jinou lahví, kde o nějakém stlačeném vzduchu nemůže být řeč.:-) Zajímavé. R^

0 0
možnosti
DT

:-) Ani to s tou dlaní jsem neznala. Na světě jsou zajímavé věci... Přeju moc hezký den, Milane. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,68
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.