Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Tenhle článek jsem nějakým nedopatřením přehlédl. Konečně vím co to vlastně piji.

R^Včetně diskuse.

0 0
možnosti
JH

J14a27n 36H60u84r22k80a

7. 11. 2018 1:15

pravda kafe nesnáším ale logr na hnojení je dobrá volba mimo orchidei nebo do krému v dortu v prvním okamžiku jsem se lekl že národu vnucujete kyanid až do zahlédnutí vzorce jadérka jablek ho mají překvapivě dosti a většinou po této překvapivé informaci následují studentské dotazy kolik a jak extrahovat...

kafe má i jinou zvláštní vlastnost určíte jste si všimla že se vám lžička k hrnečku často docela pevně přilepí a proč?...a nepěkná vlastnost usazuje se v játrech a tělo se neumí těchto úsad zbavit tedy pozor na sedlinu...parádní článek jako vždyR^R^R^

0 0
možnosti
DT

Řekla bych, že se lžička přilepí u kafe, které někdo sladil. Totiž když ho nesladíte, tak nepotřebujete lžičku. Přilepí se to díky cukru.

Kafe se usazuje v játrech? To jsem nevěděla a jsem zvědavá - povídejte...

Krásný den přeju, ať se daří. :-)

2 0
možnosti
MS

Zajímavý a poučný článek. Díky za vysvětlení rozdílného působení čaje a kávy. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova, jsme vždycky ráda, když se líbilo nebo něčím zaujalo. Krásný večer, Milane, mějte se prima. :-)R^

1 0
možnosti
JP

J19a88n 67P21a17l48l54a34s

6. 11. 2018 1:37

Paní Dano, opět díky za každé počteníčko, i když kafe nepiju. Kdyby bylo něco o kombinaci pivko + cigárko (má každovečerní oblíbená kombinace), to bych se snad blahem rozplynul.

A dodatečné díky za kečup. Škoda, že neuvidíte nádhernou starožitnou mosaznou kliku, kterou jsem zdědli po minulém majiteli naší zahradní chatky. Původně byla černá a kvůli ozdobným prvkům jsem neměl se šmirglem šanci.

1 0
možnosti
DT

R^ To jsem moc ráda, že se vám to hodilo. R^ Když byste ji chtěl trochu preparovat aby se zase tak rychle nezanesla, tak na ni můžete nastříkat něco silikonového oleje a rozetřít to. Ne že by to pomohlo moc, ale trošku ano.

Krásný den přeju a díky za milá slova i návštěvu. :-)

0 0
možnosti
PB

P28e61t77r 89B92u51r79i23a79n

5. 11. 2018 23:44

Hezké, karma.

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jsem ráda, že se líbilo - krásný den, Petře. :-)

0 0
možnosti
Foto

Před deseti lety jsem teprve začal pít kávu, chci tím ráno ošidit žaludek. Bez mléka a cukru... Dano, děkuji za kafe!:-)R^R^

1 0
možnosti
DT

Ráno šidím žaludek kávou s mlékem. R^ Asi je to barbarství, chudinky všechna ta aromata, co se tím zničí, ale mně to tak chutná.

Přeju krásný večer do Norimberku a příjemné chvíle s kávou. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Danko, to je krásné čtení. Jdu si dát kafe, dáte si mnou?:-)

0 0
možnosti
DT

Dnes už jsem jich měla šest. Moje oblíbená droga. :-)R^ Vám dobrou chuť při zítřejších šálcích a krásný večer.

3 0
možnosti

Pěkný článek, ale to už tak u Vás bývá, Dano:-)

No, patrně jsem ještě za dobu pití kávy (a že je to let:-D) nevypila tolik, aby se to projevilo na figuře:-(

Budu muset přidat!:-))

Díky moc, a hezký týden, Dano!:-)

4 0
možnosti
DT

Je nutno přidat. Tak pět kafí denně. Vedlejší účinek bude, že budete muset spát jen dvě hodiny denně. :-)

Krásný večer a příjemnou zábavu, díky za milou návštěvu. :-)

0 0
možnosti
Foto

zrovna jsem si udělala kafe a tohle se dozvím.8-o8-o Myslela jsem, že budete psát o octu nebo některých bylinkách. Silice třeba z levandule dokáže ledacos odpudit.:-)

1 0
možnosti
DT

R^ Ale jen po kafi se hubne. R^ Od té doby co to vím, se mi kafuje daleko líp. :-) Krásný večer, Kláro, mějte se prima.

1 0
možnosti
Foto

Nejdřív jsem se polekala, co mi bouchne. Jakoby nestačilo, že každý rok hořím. Kávu miluji a ráno bez ní neexistuje. Dano, díkyR^;-DV

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,65
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.