Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z toho všeho mi nejvíc chutná anýz. Jsem prostě ztracený případ. Ale je pěkné, vědět chemicky proč to tak je. Zdravím. :-)R^

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbilo. :-) Z nedostatku anýzového šnapsu by člověk vzal zavděk i anýzovými sušenkami, jsou moc dobré. R^

Krásný zbytek večera, mějte se moc prima.

0 0
možnosti
DP

Jako obvykle a u pani Dany uz tradicneR^R^:-)

0 0
možnosti
DT

Já děkuju za jako obvykle milou návštěvu. Mějte krásný zbytek večera, Dane. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

S OUZA je mi OUZKO. Kamarád jich tuhle u společného obědu do sebe hodil sedm. Všech u stolu, kteří z toho měli VITR. Dano, ať není nikdy OUZKO!!R^:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Což o to, "hodit je tam" není problém... horší je potom vstát od toho stolu... :-) Snad to s kamarádem dopadlo dobře i navzdory ouzu...

Děkuju za milou návštěvu Horste. R^ A krásný den Tobě i všem, kdo ti jsou blízcí. :-)

0 0
možnosti
TT

Opět zajímavé a pěkné čtení. Samozřejmě jsem si otázku, proč se pastis - u kterého dokážu občas vydržet pěkně dlouho - zakalí, ale vždycky jsem ten zájem o vysvětlení zakecal a zapomněl. Tak moc děkuju! ;-)R^

1 0
možnosti
DT

Není zač, jsem ráda, že se vám líbí Tomáši. :-) Přeju moc hezký večer. R^

0 0
možnosti

Dano, díky moc. Toto mě vrtalo hlavou...ta změna z čira do "zakalena". Teď už vím.

Hezký začátek týdne přeji!:-)

0 0
možnosti
DT

R^ Je to legrační jev, řada lidí si s ním neví rady, někdy i odborníci, co to servírují. Proto jsem si myslela, že to bude hezký blog. R^ Mějte moc hezký den, Marie, a pěkné počasí. :-)R^

2 0
možnosti
MS

Zajímavé. Takže pořád jde o směs oleje, alkoholu a vody, a záleží jen na poměru jednotlivých složek. Ale mezi námi - ředit alkohol v poměru 1:5 vodou, to je zvěrstvo.:-)

2 0
možnosti
OU
Foto

To je chemie i fyzika.:-)R^

1 0
možnosti
DT

:-)R^ Máte pravdu. R^ Mieův jev je vlastně fyzika. Přeju krásný chemicko-fyzikální den, Kláro, ať se vám všechno daří.

2 0
možnosti
VR

Marně čekám na vaše nastavení zrcadla Elonu Muskovi a jeho Crew Dragonu II 8-o

1 0
možnosti
DT

Opravdu to chcete? A jste si jistý, že budete schopen pochopit výpočty, které budu muset použít? Zajděte na diskuzi na Technetu - je tam naznačeno, co by se dalo rozporovat - viz užitná zátěž...

Já zase marně čekám, až budou Muskonadšenci oslavovat každý start Sojuzkapsle, co veze proviant na ISS. ;-) Krásný den, užívejte si ten pocit, že váš idol konečně udělal něco pořádně a nezmastil to... R^:-) Kdoví, jak dlouho bude trvat...

2 1
možnosti
PV

P55a63v84e20l 98V29é32b89r

4. 3. 2019 9:36

Pěkné poučení. Moc se mně líbilo a karma alkoholová, lehce potácivá, velmi zasloužená.

Jenom jednu připomínku bych měl: Nepoužíval bych spojení odklánět něco. Od té doby, co jeden politik se snažil fakt, že zatajil nějaké peníze, eufemisticky popsat slova, že "odklonil peníze", je tady, v Čechách a na Moravě, slovo "odklonit" synonymem pro "ukrást, zatajit, ...".

Ale se zájmem jsem si váš blog, paní Dano, přečetl (a tu připomínku bych, být vámi, nebral zase tak vážně).

0 0
možnosti
DT

Asi bych tam měla dát jiné slovo - a nenapadá mě synonym. Měl byste návrh? Ráda opravím, ten význam odklonění peněz tak totiž opravdu je, to máte pravdu. :-) Stejně jako u tunelování. :-)

Děkuju za milou alkoholovou karmu a milá slova! Mějte moc hezký den Pavle. R^:-)

0 0
možnosti
PP

Myslím, že nemusíme chodit tak daleko (Řecko, Turecko, Francie). Stejný efekt funguje i u "kvalitní" slivovice (Morava).

Tyndallův jev je možno vidět v každém katolickém kostele (na obrazech).

0 0
možnosti
DT

R^ Musím se přiznat, že ředěnou slivovici jsem asi nikdy nepila. A to ani tu domácí, co má 68 procent a hoří, když se to po ní vyžaduje. :-)

Přeju krásný den a díky za návštěvu blogu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.