Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No vida - a já si říkal, proč si po ránu někdy kýchnu i uprostřed léta. :-)

0 0
možnosti

Taky se mi to stává, jen jsem si myslela, že je to zvláštní reakce na mou chronickou rýmu. Ale máte pravdu, do sluníčka kouknout se, to spolehlivě spustí. Měla jsem s tím značné potíže v prvních dnech po porodu. Tehdy mi manžel musel co nejdříve přivézt z domova nosní kapky - Sanorin. Představte si, na klinice ho neměli. Když musíte kýchnout nejbližších 36 hodin po narození dítěte, je to fakt síla. Všimla jsem si, že někteří vědci tráví celé měsíce vysvětlováním jevů, které každý zná a nikomu moc nevadí, ale tohle by určitě stálo za výzkum. Přinejmenším novopečené maminky, vojáci, operatéři, letci, potápěči aj. by byly vděční. Spouštěcí mechanismus nemusí být nutně jen slunko. Hezký den a dík - zas mám Dani o čem přemýšoet. :-):-)R^.

0 0
možnosti

R^ To je fakt, vůbec pacienti s jizvami... na ty jsem nepomyslela. Nepříjemná věc po operaci...

Děkuju za milou návštěvu a novou facetu věci. Krásný den i Vám, ať se vám všechno daří, Dano. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Stačí mi prsknout jednou nebo dvakrát. A studený vzduch je snad spolehlivější než světlo.:-)

0 0
možnosti

R^ To je zajímavé o studeném vzduchu jsem to zatím neslyšela. Také dobré... :-) Sluncem zalitá sjezdovka v mrazivém počasí... brrr R^ Krásný den přeju, ať se daří, Kláro.

1 0
možnosti

Priznavam, ze jsem jednim z tech tri. A vzdy kdyz jedu proti slunci a musim kychnout premyslim, nad moznymi dusledky takoveho kychnuti u pilotu formule 1 pri te trisetkilometrove rychlosti. Mozna je proti tomu nejak ockuji.

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu.

0 0
možnosti

Možná něco jako synestezie, míchání vjemů. Mozek úplně nerozliší, který přesně obličejový senzor byl podrážděn a na intenzivní podráždění oka reaguje jako na podráždění nosu

0 0
možnosti

Ano, tak přesně si to představují. Jeden nerv podrážděný a když je to dostatečně silné, myslí si mozek, že to jde i druhým nervem a začne se bránit.

Někdy jsou ty biologické omyly docela legrace. :-) Krásný den a díky za návštěvu blogu. R^

0 0
možnosti

Tak trojklanný nerv. Zajímavé.R^ Trochu tápu nad tím titulkem. Vím, že vitamín D získává naše tělo opalováním na slunci (a proto je dobré doplňovat jej v zimě formou tablet), ale jak to souvisí s kýcháním? Nebo je to jen taková vaše literární licence?:-)

0 0
možnosti

:-) To je myšleno tak: sluníčko v nás vyrábí vitamín D, zároveň nás ale nutí kýchat. Produkce vitamínu D je spojená s pěkně hlučnými vedlejšími efekty. :-)

Přeju krásný den, Milane, díky za milou návštěvu. R^

1 0
možnosti
Foto

Hepčí! Zdravíčko! A tobě, Dani, povedený nový týden!!:-):-)R^R^

0 0
možnosti

Ge-sundheit! Do Norimberku! :-)

Ale vážně, zdraví, hlavně malé vnučce, myslím na ni, držím palce. R^

0 0
možnosti

R^ Zhruba každých 6 vteřin a nedá se s tím absolutně nic udělat, jen utéct. :-) Nejlepší je, když to začne imitovat pes, to má potom člověk dojem, že si z něj už i ta němá tvář děla legraci.

Krásný den, Petře, ať se všechno daří. :-)

1 0
možnosti

R^ Zajímavý článek. Něco na tom bude, protože když se mi chce kýchnout a nějak to nejde, pomůžu si pohledem do slunce. :-)

0 0
možnosti

:-) Vítejte v klubu. U nás kýchají všichni a odkoukal to od nás už i pes. :-)

Vzpomínám si na nějakou exkurzi v dětství, oslepující sluníčko a oslepující památník, náměstíčko z bílého mramoru. Nevím kde to bylo, nevím proč jsem tam byla, ale dodnes vím, že jsme to museli přejít a že to bylo utrpení. :-)

Krásný den! Mějte se moc hezky, Waldo a díky z milou návštěvu. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem nevěděl. Před příchodem jara mívám týden, kdy mne škrábe v nose a pálí oči. Myslel jsem, že je to nějaká alergie, jenomže tou dobou ještě nic nekvete a nepráší se nějak víc, než jindy. Zato přicházejí jasné dny. Je možné, že mám nějakou formu fotokýchání. Tak mám o čem přemýšlet.

0 0
možnosti

Nemáte někde lísku? Ty kvetou docela brzo. Ale to by asi bylo déle než týden.

Moje zdroje také uvádějí, že ten, kdo má fotokýchací reflex, je také náchylnější na alergie.

Mějte moc hezký den, Rudolfe, Vy i Vaši milí. :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS