Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Dlouho jsem alfu měla za v pohodě záření, že nedoletí daleko. Ale zas když přistane...:-/

0 0
možnosti
Foto

P.S. Omluva za zpoždění a hezké Velikonoce přejeme.:-)

0 0
možnosti

Tak jsem si zase jednou musel přečíst dva články najednou, kvůli zameškání, ale vůbec nelituji. Umíte to opravdu pěkně podat, se vším všudy - srozumitelností pro naprosté laiky, odborností pro znalejší a humorem pro všechny. ;-)R^

Mimochodem, ono už to neplatí, že zásoby helia jsou nedostatečné?

0 0
možnosti

Děkuju za milá slova i milou návštěvu. Jste moc hodný. :-) Jsem ráda, že se vám líbilo - blogů o tomto tématu plánuju daleko víc, tahle teorie je jen na rozehřátí. :-) Přeju vám krásný den a hezké velikonoční svátky. R^

0 0
možnosti

R^ Pěkný článek.

0 0
možnosti

Děkuju. Hezký večer a velikonoční svátky. :-)R^

0 0
možnosti

Zajímavé informace.R^ Jsa majitelem ořešáku královského, jsem pravidelným konzumentem vlašských ořechů. Doufám, že ještě nezářím.:-)

0 0
možnosti

Myslím, že si s jejich radioaktivitou nemusíte dělat starosti. Naše tělo si s tím umí poradit - vždyť jen z metabolismu buňky je těch škod naprosto běžně tak 10x víc.

Ta úvaha s ořechy mě napadne vždycky tehdy, když na netu čtu o raw-superzdravém jídle, kdy do sebe ti lidé ládují ořechy po kilech. To už je, řekla bych, dlouhodobě všechno jiné než zdravé. Ale zase je fakt, že jsem to nepropočítávala přesně - a že jsem názoru, že do takových 100 mSv ročně jsme docela dobře chránění našimi vrozenými biochemickými mechanismy. :-) Ostatně nemoc z ozáření se dá identifikovat až od takových 500 mSv jestli se správně pamatuju (změny v krvi apod.)

Díky za milou návštěvu i slova a za zájem o věc. Krásný den - a krásné Velikonoční svátky přeju. :-)

3 0
možnosti

Tohle se mi líbí, dík.

0 0
možnosti

Jsem ráda, že se líbilo, díky za milá slova i návštěvu. Mějte hezký den, Petře. :-)R^

0 0
možnosti

R^:-) Věřím, i když jsem neviděla.

Také Technické muzeum v Berlíně má moc hezkou mlžnou komoru. R^ Přeju moc hezký den, Petře, ať se daří.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS