Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Velebím ji vaší zásluhou, neměla jsem o ní ani páru, brýle nosím skoro celý život...

1 0
možnosti
PS

P64e14t92r 85S40k30á87c71e32l

30. 5. 2019 17:30

Též velmi chválím autorku této informace, paní Marga Faulstich byla jistě skvělá vynálezkyně (40 vynálezů o něčem svědčí). Což mi připomnělo - po roce 2000 se na stanici Čro Brno bavili a posluchači jim volali, koho nominovat na osobnost 20. století. Zavolal jsem, aby to byl pan Otto Wichterle. Vynálezce kontaktních čoček, "baťovec" ze Stražiska u Prostějova (https://cs.wikipedia.org/wiki/Otto_Wichterle). Paní redaktorka ve studia tohle komentovala: "Vidíte, já čočky nosím, ani tohle nevím". A já jen dodávám, že pan Wichterle by byl nejbohatším člověkem, pokud by tehdy u nás byl jiný politický systém. Pokud paní autorka tohoto článku má informace, ať napíše též něco o našem vynálezci (měl patent i na silon, z něho mj. punčochy pro vás, dámy).R^

2 0
možnosti
DT

Děkuju za milou návštěvu - jsem ráda, že se vám líbilo. :-)R^ Mějte moc hezký večer.

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,96
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.