Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pozor, nejhorší prý je, sníst jakékoliv rajče zároveň s okurkou. To se mají dít v žaludku zvláštní VĚCI. Dano, povedený konec týdne s rajčaty i bez nich! Za rajčata R^R^R^R^

0 0
možnosti
DT

:-) Proto se musí nejdřív zneškodnit nakrájením.

Krásný den do Norimberku. R^

0 0
možnosti
PK

Dobrý den Dano, ať jaderná elektrárna nebo rajčata, vždy mě to baví. Karma.

1 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbí. :-)

Děkuju za milá slova i návštěvu a přeju krásný den, Pavle. R^

0 0
možnosti
DT

Díky, mějte krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký a karma. Pokud dostanu rajčata od kamaráda (ky), tak do lednice nejdou. Tohle jsem už kdysi metodou pokus omyl zjistil. Jenže, když v hytlemarketu koupím rajčata, tak jsou většinou ze skleníku, už chladničkou proběhly, takže nic nezkazím a šup s nima do lednice :-)

1 0
možnosti
DT

R^ Přesně. Navíc mám dojem, že když je nechám venku, po pár dnech se trochu vzpamatují a po pár týdnech (pokud vydrží) jsou výborná.

Krásný den, Ladislave, ať se vám vydaří. :-)

0 0
možnosti

Tu obrovskou plochu foliovníků jsem nedávno viděla ve francouzském dokumentu...

Jeden den ve Španělsku. Úplně mi to množství vyrazilo dech.

0 0
možnosti
DT

Evropa potřebuje pěkné množství rajčat... R^

Co jsem nikdy nepochopila, je ta rajčatová bitva kdesi... ve Španělsku... ?

1 0
možnosti

Dano, díky za blog. Ovšem ta rajčata, co mají být mimo lednici, jsou nejspíš jen ta pěstovaná na vzduchu:-) Ta, co se pěstují ve velkém ve fóliákách, toto nevydrží. Jak už píšou někteří níže nedozrají, ale začnou plesnivět. Přes zimu vůbec rajčata nekupuji.

1 0
možnosti
DT

R^ Je to zvláštní, některá jsou hned špatná a některá jsou doslova věčná. Tím by se to vysvětlilo! Mějte krásný večer, Marie a díky za milou návštěvu. :-)

1 0
možnosti
DR

Je logické, že každý to dělá jinak. Osobně dávám rajčata do ledničky až tehdy, až na okně dosáhnou určitého stupně zralosti a měkkosti. Lidově řečeno, aby z nich nebyla časem měkká červená šlichta a lednice tento proces hodně zpomalí.

Co se týče zelených rajčat, tak je to poněkud přehnané. Běžně se z nich po sezóně, pokud jich hodně zůstane, vyrábí Chutney se zelených rajčat, čili příloha k masu apod. Ještě jsem se za ty roky opravdu neotrávil.

0 0
možnosti
Foto

Chutney jsme z nich také udělali a přežili. Možná se jed teplem rozkládá. Ale po tom syrovém mi bylo zle.

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že vím, jak je to s tím solaninem. A jedním dechem chci upozornit, že jestli někdo bude tvrdit, že se přiotrávil nezralými rajčaty, tak lže. Samozřejmě věřím té jedovatosti. Čemu ale nevěřím, je to množné číslo. I jednotné by bylo přehnané. Já jednou snědl půlku a týden se mnou žaludek nemluvil.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
DT

R^Jen člověk nikdy nemá dost keříků. :-) Přeju krásný večer, Petře. :-)

1 0
možnosti
JH

J67a76n 20H27a75r57v85a61n

26. 9. 2019 11:22

Takřka všechna rajčata ve velkých obchodech (Lidl,... ) pocházejí ze Španělska - Andalusie, kde se pěstují hydroponicky. Na mapách Google to jsou ty obrovské bílé plochy - foliovníky (viděl jsem na vlastní oči).

A je obrovský rozdíl v chuti mezi těmito španělskými, popřípadě holandskými rajčaty a rajčaty ze zahrady.

3 0
možnosti
DT

R^ To rozhodně. R^ Ona i ta rajčata co si člověk koupí přímo tam. Přeci jen tím cestováním trpí...

Krásný večer a díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,68
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.