Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Díky a hezký zbytek večera. :-)

0 0
možnosti
Foto

J85a70n49a 24M50a14j52o78v95á

19. 11. 2019 7:06

Dano, po delší době jsem se ve volném večeru zabalila do deky a "zhltla" snad šest vašich blogů a moc Vám za ty chvilky k zamyšlení nad tím, jak nám to tady funguje, děkuji.

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbí. :-) Doufám, že si v předvánoční době najdete čas na moje vařivé blogy. :-) Krásný den Vám i Vašim milým! R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju hezký den :-)

0 0
možnosti
TT

Ale bylo to pěkné večer, stejně jako by to bylo bývalo ráno. V čem spočíval kámen úrazu?

0 0
možnosti
DT

Myslíte tu první verzi blogu? Počítám, že se to stalo proto, že jsem převedla jednou ten blog "zpátky na koncept" (místní program blogu nedovouje určité věci, jako třeba mít napsaný blog, co se zveřejní až po dalším blogu - tyhle dvě části jsem psala a nahrála na web společně a chtěla mezi ně vsunout ještě blog čtvrteční ... musela jsem tedy ten druhý blog "zneveřejnit" a udělat z něj koncept - při dalším zveřejnění sice v blogové aplikaci jak se zobrazuje blogerovi samotnému vypadal normálně, ale pro publikum byl plný tagů a nečitelný...). Mají v tom softu binec, ale místo co by to opravili, radši buzerují blogery a čtenáře.

2 0
možnosti
Foto

R^Ani jsem nevěděla, že tahle recyklace je tak efektivní.:-)

0 0
možnosti
Foto

Teoreticky by se z přírodního uranu dalo získat více než stonásobné množství energie, než která se z něj zatím získává.

1 0
možnosti
Foto

Výborný článek dávám karmu. Nejvíce se mě líbil ten procentuální graf, kde je jasně vidět, že ze 100% hmoty látkové, před "hořením", vznikne 100% hmoty látkové po "vyhoření". Otázka zní, Kde je ta hmota látková, která se změní na energii"? Děkuji Vám, že jste potvrdila moji originální teorii, že hmota látková do procesu vstupuje, ale v energii se nemění, ale ani v hmotě látkové se žádná gigantická energie neskrývá, jak popisují "geniální" fyzikové minulého století.

Z čeho ta giganticá energie vzniká? Kdo pozorně četl moje originální postřehy to již ví.

0 2
možnosti
PV

P77a49v60e52l 22V45é83b55r

18. 11. 2019 16:53

Myslím, že poněkud přehlížíte vzorec E=mc2. Hmota proměněná v energii je tak nepatrná, že se v těch přibližných procentech neprojeví. To ale vy, zvěstovatelé nových pravd, na které jste přišli pouhým přemýšlením, bez přísunu fakt (a že vás je, jeden geniálnější, než druhý), nejste schopni pochopit. Vy žijete ve světě svých představ a skutečnost k vám proniká jen okrajově.

5 0
možnosti
DT

Děkuju - mějte hezký den, Jaroslave. :-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju hezký den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že se nemůže v tyčích vedle stříbra tvořit také zlato. To by bylo atomových elektráren po světě.

1 0
možnosti
DT

:-) Vesmír chtěl tímto palivem podpořit ty chytré a schopné, nechtěl podpořit hamižné. Kdyby ještě navíc v tom vznikalo zlato, tak budou aktivisti první, kdo se do toho pohrnou... tipuju si... R^ Děkuju za zájem o věc, mějte krásný den, Štěpáne.

3 0
možnosti
Foto

Dano, zvýšil jsem nejen karmu, ale sobě i vědomosti. Děkuji! R^R^

4 0
možnosti
DT

Já děkuju a přeju krásný den do Norimberku. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,93
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.