Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

:-) Děkuju a přeju krásný večer.

0 0
možnosti
TT

Už jsem si to říkal nad lineckým těstem a dnes s tím musím ven: já su tak šťastné, že nésu na sladký! Úplně mně stačí piplačka s pečivem, plackama, knedlama, občas přece jenom nějakými těmi palačinkami nebo mazancem. Buchtu dělám jednou za uherskej rok a vánoční pečivo jedině jako přicmrndávač. Jo, vlastně ovocný knedlíky dělám taky sem tam. Sejde se toho mísení, hnětení, kynutí, vaření a pečení dost, odpalované těsto & spol. přenechám rád cukrářům. ;-)

0 0
možnosti
DT

R^ Ono udělat dobré knedlíky taky není jen tak. A vánočky a mazance... R^ Přeju krásné předvánoční pečení, mějte krásný zbytek večera, Tomáši. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^To je jeden z těch majstrštyků, co se prý často nevedou. Mockrát jsem větrníčky nedělala, je s tím dost práce, ale problém nikdy nebyl...

0 0
možnosti
DT

R^ Aneb když je dobrý recept. R^ Krásný zbytek večera, mějte se hezky, Kláro. :-)

1 0
možnosti

Dano, to je bezva blog. Mnoho zajímavých informací. Toto těsto má (stejně jako listové) výhodu, že se může použít "naslano" :-))

Díky moc za blog!

1 0
možnosti
DT

:-) Děkuju - jsem ráda, že se líbilo a bylo zajímavé. :-) Nepřestává mě fascinovat, jak to naši předkové všechno tak vymysleli a "vytunili". Vlastně jen s minimem úsilí uděláme maximum "muziky". Krásný večer, Marie, mějte se moc hezky. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, nadpis a hned ta fotografie, myslel jsem, že to budou koule do starých děl. Ač antikuchař, dávám karmu se vztyčeným R^

0 0
možnosti
DT

To je fakt, ony se vážně tak trochu podobají koulím. Je to dnes takový úderný blog. :-) Krásný předvánoční večer do Norimberku! R^

0 0
možnosti
PV

P35a63v93e94l 60V29é22b35r

16. 12. 2019 9:42

Paní Dano, vaše těstovinové blogy sice neobsahují světoborné informace - ale z každého si něco pamatuji a ukládám do trvalé paměti (někde kousek od vlastností elementárních částic). Děkuji.

P.S. Z Čumáka bude definitivně elektronik. Tuhle mně ukousl zástrčku od mikropájky, což je s podivem, neboť si kabelů nevšímá. Dostalo se mu neobyčejně důrazného verbálního ty ty ty. (Dobrý bože, já toho psa tak rozmazlím...)

0 0
možnosti
DT

:-) Děkuju. Příští těsto bude na nože. :-)

Pes elektronik. R^ Ony ty kabely vůbec psy přitahují, zajímalo by mě, jestli je to náhoda... už jsem měla překousaný kabel od nabíječky notebooku... :-)

Krásný den Vám i Čumáčkovi. R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,42
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.