Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Děkuju a přeju moc hezké dny. :-)

0 0
možnosti
Foto

;-)R^R^:-) Dano, podívej se na můj dnešní blog, máme nového člena rodiny:-)

0 0
možnosti
DT

Ten je ale nádherný. Ať se vám všem pospolu moc hezky žije. :-)R^

0 0
možnosti

Můj muž si piplá každý rok zlaté prasátko, i když vypadá (hlavně nožičky), jako v posledním tažení. Má ho v rodině už ve 3. generaci, je skutečně leskle zlatě žluté, má každoročně čestné místo kousek pod špičkou, a rodina tím pádem neřeší, zda na Štědrý den jíst či nejíst. Zlaté prasátko je prostě k vidění vždy. Já si pořídila asi tak před 10 lety dva skleněné šnečky a zkusila jsem založit fungl novou tradici. Ale šneci - kupodivu - vzbuzují vášně. Půlka rodiny je hledá, aby měli štěstí (já je trochu schovávám) a druhá, aby je vyhodila. Je to zábava. Tihle nejsou lesklí, ale zato v "přirozených barvách". A tak je to docela bojovka. :-) Přeji hezký letošní finiš do konce roku.R^:-):-)

0 0
možnosti
DT

:-):-) ...aby je vyhodila... :-)

To bude asi něco jako s ozdobičkou okurkou? Ta se schová někde na stromečku a kdo ji najde, smí si najít první dárek? To je moc hezký zvyk. Letos jsem o tom slyšela poprvé, když jsem viděla takové okurky prodávat. Asi si také jednu přídím nebo rovnou šneka? :-)

Krásný zbytek roku, Dani, mějte se moc hezky a do příštího jen to nejlepší. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju. Jste moc hodný. Krásný den, Ivane, ať se vám vydaří. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

J90a59n13a 11M26a45j72o14v27á

26. 12. 2019 12:18

Děkuji, Dano. Po mnoha letech se letos skleněné ozdoby vrátily na náš stromeček. Asi, že už fakt nemáme ty malé děti :-))) (už dlouho, pravda). Brala jsem je do rukou se zatajeným dechem a vracela se do dob, kdy jsem zdobívala stromek s maminkou...

O to radostněji Vám děkuji za teoretické doplnění toho, co je mi právě milo.

0 0
možnosti
DT

Mějte moc hezký zbytek roku, Jani, Vy i vaši milí. Je moc prima, že na světě existují lidi jako vy, co se starají o ostatní

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za další z plejády zajímavých čtivých článkůR^ a přeji hodně štěstí v nadcházejícím roce 2020 :-)V

0 0
možnosti
DT

Jste na mě moc hodná, Martino, děkuju. :-) I Vám - krásný zbytek roku a ten další ať se vyvede jen v nejlepších barvách. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Myslela jsem si, že to bude jako se slepičkou a vajíčkem, a ono ne.:-)

0 0
možnosti
PV

P91a78v52e25l 76V45é13b59r

26. 12. 2019 11:10

Ale ono je to stejné. Slepice je potomek dinosaurů - a ti byli vejcorodí. Vejce tedy bylo dříve, než slepice.

A vám, paní Dano, poděkování za článek, který sice neřeší zásadní otázky všehomíra, ale tak nějak pohladí na duši.

P.S. Čumák právě leží na posteli a tváří se ušlechtile. Co zase chystá?

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si tipla, že ozdoby, a vida, uhádla jsem R^. Nejkrásnější ozdoby jsou samozřejmě ty, které si schováváme z dětství, ať už opravdu v krabici nebo jako vzpomínky v hlavě, a potom ty, které nám vyrobily děti. U nás letos visí na stromečku papírový kapr, který už hodně pamatuje... Veselého Štěpána přeji!

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Vám také - a krásný zbytek roku.

Máte pravdu - bez nich je vánoční stromeček takový sterilní, zaměnitelný. A vánoce jsou svátky emocí. Přeju moc hezký den, mějte se hezky, Jarmilo. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,28
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.