Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to jsem netušila, děkuji a přeji jen krásné dnyR^:-)

0 0
možnosti
Foto

J81a32n55a 89M13a41j69o45v37á

24. 3. 2020 19:03

Tak si konečně čtu :-). A děkuji Vám, Dano za vysvětlení a fajn počtení.

0 0
možnosti

Dík za milé počtení Dano - zdravím a držte se! R^:-)V

0 0
možnosti

Děkuju za milé přání. Vám také hodně síly. R^ Corona - to může být také teplotka kolem 37,5 a lehký skoro neznatelný kašel, říkal jeden z doktorů. To by byla pro změnu pozitivní zpráva mezi všemi těmi horrory...

Mějte krásný den, Dani! :-)

1 0
možnosti

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jasně, obalový materiál "ionister".:-)

0 0
možnosti

R^ Byla jsem si jistá, že to znáte. R^

Co říkáte na moje žehlení roušky, je to dostatečná dezinfekce?

Krásný večer Kláro, mějte se moc hezky a zůstaňte nám zdravá. :-)R^

1 0
možnosti

Díky za zajímavý blog. Protože možnost dezinfekce ionizujícím zářením doma nikdo nemáme, zajímal by mě třeba nějaký způsob dezinfekce roušek pro lenochy jao jsem já, kterému se nechce je každý den vyvařovat.

0 0
možnosti

Měl bych tip - s největší pravděpodobností to řeší stejně pohodlně ozonizátor. Ten se dá snadno postavit svépomocí (chce to trafo na 2000 V, usměrňovač, a tlustostěnnou skleněnou trubici - zbytek člověk najde v kumbále). Ale asi se taky běžně prodávají.

0 0
možnosti

Jojo, to si dobře vzpomínám, jak se ozařování v potravinářství začalo zavádět v Německu a jakou to vyvolalo vlnu odporu. Dnes už (dávno rezignovaný) řeknu jenom: nojo, Němci a jejich nevratné poškození jaderným panikařením.

Mimochodem jsem kdysi četl článek, ze kterého vyplývalo, že se v ČR potraviny ozařují podstatně víc. Což je logické, že ano.

0 0
možnosti

Radši těm zeleným nebudeme říkat, že se ozařuje pšenice, přestali by jíst chleba a museli si mazat máslo na čokoládový dort... :-) Už i tak k tomu mají tendence...

Ale dnes jsem někde četla, že snad dokonce Francie odpojila své zásuvky pro elektro auta... že by první vlaštovka pro dobu "po pandemii", kdy nebudeme mít prostor a peníze na nesmysly?

Krásný večer Tomáši, mějte se krásně a dávejte na sebe pozor. :-)R^

2 0
možnosti

Už sem zapomněl, co se děje, když se osamostatnělý neutron , jak píšete po asi 15 minutách rozpadne, tak se to budu snažit dohledat.

0 0
možnosti

Na proton, elektron a elektronové antineutrino.

2 0
možnosti

Co jsem chtěl napsat už stihli napsat ostatní, tak jenomR^R^R^

0 0
možnosti

Jste na mě moc hodný, děkuju. Mějte moc hezký večer, Dane. :-)R^

0 0
možnosti

Jeden dotaz pro autorku blogu:

Mám doma 40 let starý funkční přístroj který se jmenuje MIKROLUX. Je to kombinace infračerveného a ultrafialového záření (horské sluníčko). Pracuje to ve dvou režimech, ale v návodu chybí kromě spotřeby jakákoliv technická data. Výrobce Chirana Stará Turá.

Můj dotaz je zda se to dá použít na definfekci domácnosti (místnosti, oblečení) proti virům. Pokud je to příliš hloupý dotaz, omlouvám se.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS