Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^ Prostě skvělé!!! Zase si pochutnám na počtení V

0 0
možnosti

:-) Jsem ráda, že se vám líbí. Krásný den, René. R^

0 0
možnosti

Bože, já to nestíhám... :-) A k tomu ještě přepínat mezi myšlenkami - od mašiny na roušky k vesmíru - a zpět! ;-D A aby to nebylo málo, ještě po mně chtějí k obědu svíčkovou... Dani mějte soucit a dávejte sem toho krapítek míň. To nejde nepřečíst, ale pletou se mi do toho tkalouny, a nitě, co zrovna došly na člunku, s představou báječných knedlíků s omáčkou. Teď jak dál???? Co dřív? - A pak si v diskusi přečtu o teorii krabic a už chápu, co mi to vaří mozeček. PÁNOVÉ, KRABICI O NIČEM CHCI TEĎ JÁ!!! ;-D;-D;-D (Dani zdravím R^)

2 0
možnosti

:-) To máme docela podobné, také poletuju mezi šicím strojem, kuchyní a blogy, které teď naštěstí nezaberou tolik pozornosti, protože je sestavuju z blogů už existujících...

Jsem ráda, když vás můj "vesmír" trošku odpoutá od běžných starostí. Krásný den, Dani, dávejte na sebe pozor. :-)R^ Za chvíli to máme za sebou, dlouho už to trvat nemůže.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Moc děkuji za dalších několik večerů, kdy jsem zapomněl na pandemii, běžné starosti nahradil sněním o kouzelném Vesmíru a nechal se vést vaším vyprávěním. Opravdu moc děkuji.

Navíc mi zbývá ještě najít, jak to bylo s tím éterem a čím ho dostala teorie pole na lopatky. Fajn představa.R^

0 0
možnosti

Já děkuju. :-) Jsem ráda, že se vám líbí. O étéru jsem nepsala, ale myslím, že pan Fikáček. R^ Mějte krásný den, Leo a díky za návštěvu.

0 0
možnosti

Děkuju. :-) Mějte krásný večer, Jirko.

0 0
možnosti
Foto

R^Dám si sem záložku, že tu jsou další pohádky.:-)

0 0
možnosti

R^ Ony na vás trpělivě počkají až zase budete mít čas. Snad už to nebude moc dlouho trvat. Krásný večer a krásné dny, Kláro nenechte se udolat. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

J95o29s63e77f 92B37á56r57t13a

30. 3. 2020 16:44

Posílám odkaz na něco ještě složitějšího než je vesmír:

https://www.youtube.com/watch?v=SUmCRrKYwBQ

1 0
možnosti

;-D Tak to je mimořádné!!! Teorie krabic se mi moc líbí! :-) Děkuju a přeju krásný večer. R^

0 0
možnosti

Vynikající články.R^ Paní Dano, máte skutečně talent podat věci čtivě a jasně. Vydejte ty blogy o vesmíru jako knihu a já si ji hned předplatím.:-)

1 0
možnosti

Jste moc hodný, děkuju. :-) Radši si je stahněte a vytiskněte - než já se dostanu k tištění knih, to bude ještě trvat... Díky za milá slova, jsem moc ráda, že se blogy líbí a sdílíte tu se mnou moje nadšení pro tyhle věci. Krásný večer, Milane. R^

0 0
možnosti

P70a94v29e50l 87V19é71b91r

30. 3. 2020 10:05

Tak, Čumák se proběhl (dnes byli v parku samí malí psi a tak jim bral balónky a klacíky a krom toho protrhl házecí talíř) a mám chvíli klid. Takže hrnek zeleného čaje a jdeme na to.

Jsem dost zvědav, jestli v tom seriálu poznám dobu, kdy jsem si uvědomil, že je tady jakási proklatě chytrá, zajímavě píšící ženská a začal její blogy cíleně vyhledávat...

2 0
možnosti

Jste na mě moc hodný, děkuju. :-) Když se tak probírám dobře zapomenutými blogy, je tam opravdu ještě hodně materiálu - který se dá číst souvisle. Ještě několikrát si zjednoduším život odkazy na hotovou tvorbu - než vás i nás zase pustí do práce...

Čumáček má v dnešní době venku výhodu. Nemusí mít roušku. Zatím.... :-) Krásný večer, Pavle a mějte se moc hezky! R^

0 0
možnosti

Těšil jsem se a dočkal. :)

Dnes trochu nevážně.

Neumím si představit, jak sedíte se zakloněnou hlavou, ruku v ruce s někým, který vám sladce začne vykládat o hvězdách.

Děkuji za bezva psaní.

Karma.

:-)R^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
Foto

Jako vždy, vynikající práce! Jak může křehká žena být tak plodná? Dano, ať Tě nadále baví takhle plodit!R^R^R^R^

0 0
možnosti

P74a72v46e57l 34V54é44b62r

30. 3. 2020 10:26

Horste, tohle je opravdu, ale opravdu hustý dvojsmysl...

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS