Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako mnoho jiných mně od mládí fascinovalo, jaké specifické množství těžkých prvků se podílelo na vzniku života jak ho známe a tvoří součást mého já. Okolní Vesmír se vyvíjel dle zákonů života hvězd miliardy let tak, aby dal vzniknout nám známému životu. Tak jako si vážím svých předků, stejně si musím vážit procesů, které nám umožnily náš překrásný život. Děkuji, jste skvělý průvodce Vesmírnou historií.

0 0
možnosti

P74a40v94e93l 63V17é47b78r

3. 4. 2020 10:18

Tak jsem si početl. Nešlo by zkrátit intervaly mezi blogy? Já vím, že nešlo. Chtěl jsem tím říct, že se líbilo a těším se na další).

0 0
možnosti

Nejenže mi Dani servírujete tolik informací na jedno téma pěkně pohromadě, ale úplně mě nadchla ta závěrečná fotka. Nádherný pohled na svět a úlohu člověka v něm. Díky a zdravím. R^V

0 0
možnosti

Diky za shrnuti Vasich clanku, ja jsem se "znovudostal" (by jsem na iDnes-u od roku 1999 do roku 2006, pak dlouha prestavka) na iDnes az v roce 2017 a tak nemusim ted pracne vyhledvat Vase clanky pred timto rokem. Z Vaseho shrnuti me zaujao mnoho veci, a ted se je pomalu snazim "ztravit".:-)

0 0
možnosti

Děkuju, jsem moc ráda, že se vám líbí. Tušila jsem, že je asi dost lidí nevidělo. Snad pomůžou k rozptýlení v dnešní době. Krásný večer, Dane, mějte se moc hezky. :-)R^

0 0
možnosti

Víte, co je bezva? Jak to umíte podat!

A k tomu ta nádherná fotka .... není co dodat.

Karma.

:-)R^

1 0
možnosti

Děkuju. :-) Jsem ráda, že se vám líbí, Arnolde. Přeju moc hezký den. Mějte se prima. R^

1 0
možnosti

Hvězdy nad hlavou... čistá romantika, vesmír... vzbuzující obavy, neznámý, nekonečný

Právě v tomto období mi v noci svítí oknem do postele fakule, která je prý planeta Venuše...

Díky za zajímavý článek, který je ale tak trochu nad moje chápání, přiznávám...

Hezký den, Dano

0 0
možnosti

Brzo tu bude souhrn, který se bude té Venuše také týkat. To budou ty kapitoly o Sluneční soustavě.

Děkuju za milou návštěvu i milá slova, Naďo. :-) Mějte moc hezký den a hodně pohody. R^

0 0
možnosti

R^ Nádhera! Jednak parádní čtení a jednak moje vzpomínka na dobu, kdy mi vlasy teprve začínaly padat ;-D maturoval jsem totiž z fyziky a otázka byla Hertzsprungův–Russellův diagram... Takže 2x díky R^ opatrujte se :-)

1 0
možnosti

Děkuju. :-) Jsem moc ráda, že se vám líbí, René! Vždyť i vy svými blogy dáváte lidem radost.

Mějte moc hezký den - s troškou odlehčení a s troškou fyziky a hvězdami nad hlavou. R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS