Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsou to hvězdy, ale mohlo by se to líbit:

https://www.youtube.com/watch?v=JmfJl4Cj1Nw

0 0
možnosti
DT

R^ To je moc hezké!!! R^ Děkuju! Mějte krásný den, Josefe. :-)

0 0
možnosti

Ráda karmuji a zdravím - ta kilonova mě fakt zaujala. Tak kámen mudrců - no ten už lidstvo pěkně dlouho potřebuje, jen aby opravdu s ním zmoudřelo. :-) Pěkný den Dani. R^

0 0
možnosti
DT

Obávám se, že k tomu zmoudření máme ještě pěkně daleko - nějak poslední dobou vypadá situace pořád zoufaleji... :-) Krásný den, Dani, ať se vám vydaří celý víkend. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju a krásný den přeju. :-)

0 0
možnosti
LJ

Smekám s nadšením nad šíří vašich vědomostí a schopnosti je podat co nejsrozumitelněji.

1 0
možnosti
DT

Je radost psát pro tak milé lidi - jste na mě všichni moc hodní. Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Je mi, Dano, velkou ctí, že jsem Tě poznal. Podle mě jsi hvězdou tohoto blogu. Stát se blogerkou desetiletí by bylo jen malé vyznamenání. Zasloužila bys větší poctu R^R^R^R^

3 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova, Horste - mě moc těší, když moje blogy někoho potěší. :-) Krásný den vám všem přeju a dávejte na sebe pozor. R^

0 0
možnosti
ND

Tady nejsem dobrý čtenář, moc odkazů mě odradilo, text je pro mě vlastně zpřetrhaný.

Těším se na příště, přeji hezký den, Dano.

0 0
možnosti
VT

Proto jsou ty odkazy,koho zajímá urcitý segment více,klikne na odkaz,kde jsou fakta vysvetleny do hloubky.

Cili odkazy setrí nás cas a je na nás zda je otevreme...

Za me samozrejme karma a dík za zpracování.

3 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,69
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.