Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J14a45n 43H61u65r90k88a

1. 6. 2020 2:30

paní Dano, po přečtení jsem si dal závazek že budu vegetarián jenže jen co jsem došel na nejbližší pastvu zarazila mě cedule... geneticky modifikováno GAT2/184;-€ zkusím jít na houby ...a nerostou...v lednici šlehačka ve spreji a jahody...se slovy s Dusíkem na věčné... časy páchám sebevraždu ...dojídám u netu a rajský plyn už...;-D;-) ...krásný den přeji

0 0
možnosti
Foto

Ano, u nás se tomu věnuje firma zvaná Agrofert. Kostelecké párečky, vodňanské kuře...

0 0
možnosti
DT

To nemůžu posoudit, ale vím, že i tady u nás se dá koupit doslova cokoliv... :-) krásný den, díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

Se zájmem jsem se začetla do článku o kávě, protože zrovna káva je to, na čem nám s manželem záleží. Kupujeme drahou, a necháváme si ji posílat z pražíren s e-shopy. Ale fajn je, že jsem se dočetla o možnosti kontroly kvality - ti broučci, to je dobré. Jinak jsem v klidu, arabica, na začátku záruky, hnědá nikoliv černá zrnka a fakt dobrá, melu si ji sama a chutná nám. No za ty peníze. Ale jsme rádi, že si můžeme kvalitu ověřit podrobněji, jen teď už víme jak. Díky Dani. Moc zdravím. Budu se prokousávat dalšími "potravinami". :-)

1 0
možnosti
DT

Příjemnou zábavu! :-) Ano u té kávy je enormně dobře, když člověk může mlít sám doma. Někde jsem dokonce četl, že výrobci kávy mají různé šarže - ty nejhorší, nejpodřadnější, v podstatě odpad s brouky, plísní apod... se jmenují cofe alemano. :-) Že se to jako přepálí (pražení už to asi ani není) a semele a pak se to u nás prodává (alemano) jako taková ta káva v nabídce, půl kila za 2,99 euro. Někdy i 2,79 .... :-) Od té doby co jsem dělala ten blog, už si kávu jen melu ze zrnek...

Krásný den, Dani, ať se vám hezky vydaří. R^

0 0
možnosti
MK

M91i27l55a34n 83K62e30s78l

28. 5. 2020 22:42

Jeden známý český expert přes potraviny kdysi řekl:Kdyby Čechové věnovali čas strávený studiem éček na vinětách tělesným aktivitám tak kypí zdravím.Něco na tom je.Je mi 87 roků a manželce 84.Na obalech potravin jsme vždy sledovali jenom cenu a jak se co jmenuje.Když nám to nechutnalo,tak jsme to po druhé nekoupili.Oba dva máme nadváhu již cca padesát let.Já dokonce i dvacet kilo.Sice v současné době máme těla již zhuntovaná,ale žijeme.Proč? Máme se rádi a řídíme se heslem:v zimě v létě na Manetě.

0 0
možnosti
DT

Ono je to složité. Lidi chtějí levné věci. Dokonce i ti, kdo by si mohli dovolit za jídlo vydat víc. Pak se nemůžeme divit, že nám do obchodů vozí levné věci. Dokud to budou lidi kupovat, nezmění se nic, pro výrobce není důvod. A tak studujeme etikety. Já například než koupím strouhaný sýr, tak si kontroluju, jestli je to opravdu sýr... :-)

Krásný den a díky za návštěvu a zájem o věc. :-)

0 0
možnosti
Foto

A kdyby tohle vyšlo v době zavřených restaurací, možná by někdo umřel hlady.;-)R^

0 0
možnosti
DT

:-)R^ To by ode mne bylo velice ošklivé ... :-) Mějte moc hezký den, Kláro - a ať se vám víkend hezky vydaří.

1 0
možnosti
PK

Pani Dano a jak se vy sama stravujete? Já už jsem udělal hodně kroků k domavyrobeno, ale ještě by se toho hodně našlo;-DR^

0 0
možnosti
DT

Vařím jídlo bez curku, tedy bez fruktozy. Místo něj dávám do všeho hroznový cukr. Takže vařím ze základních potravin bez cukru (zelená zelenina když se to vezme kolem a kolem, žádné ovoce až na banány, potom hodně pasta, brambory, rýže, maso... ) K tomu vlastní cukrovinky, čokoláda, zmrzlina... Cukr je dnes všude a já ho musím v jídle eliminovat, jedno z dětí má alergii. Věděl jste, že ho dávají dokonce do těch nudlí? Prý je to technologická přísada, líp se pak těsto vytlačuje a formuje. Peču vlastní chleba, rohlíky... je to veselé. Když vás něco z toho inspiruje, dám vám ráda recepty. :-) Díky za návštěvu a přeju krásný den. R^

0 0
možnosti
LK

K článku o kečupu, Dextróza je jiný název pro hroznový cukr, glukózu. na ní nic špatného není

0 0
možnosti
Foto

Možná jde o tu výrobu ze škrobu?

0 0
možnosti
VB

Hrůza hrůzoucí, mohli bychom vyvolat evrops. iniciativu občanů dle předpisů EU a zvýšit tlak na evrop. politiky (a tím i národní), aby chemii v potravinách ubírali. Když to dokážou mj. Švédi či Švýcaři, tak proč ne my? Při nedávné návštěvě němec. Drážďan (býv. NDR) jsem jim záviděla mj. nádherné brambory, bez stopy hniloby či chemie, západ. Německo je prostě donutilo zvýšit kvalitu všeho.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za varování a přeji slušný den celé rodině! R^R^R^R^

0 0
možnosti
DT

Krásný den vám všem! :-):-)R^ mějte se moc hezky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,28
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.