Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J29a51n 12H62u73r26k41a

12. 7. 2020 4:01

já měl rád i zbytky ze sklářských pecí...ty barvy a chemickofyzikální příběhy uvnitř každého skleněného šutru byly mým šperkem v akváriích mezi stříbrem a opálem nebo jaspisem ...píšete tak lehce že je to vždy hnedle pryč chtělo by to těžší kalibr;-DR^ hezký den

0 0
možnosti

Mám celá léta moc hezký prstýnek po babičce s krásným obdélníkem zeleného turmalínu, nedala bych ho za nic. Asi jsem blázen, ale myslím, že v přírodě vůbec a také v každé věci, je skrytý život, který způsobuje, že některé věci milujeme. Ten můj prstýnek je určitě živoucí, protože si navzájem děláme radost už víc jak 50 let. Díky za krásný článek Dani, radioaktivity u drahokamů se určitě nebojím. Já z ní nejsem nijak vyděšená ani jinak, i když si myslím, že Černobyl mě stál štítnou žlázu. Ale to nebyl problém selhání jádra. Tak klídek a hodně radosti z krásných šperků. Třeba jen na fotkách - naše úžasné korunovační klenoty jsou toho zářným důkazem. Zdravím a přeji hezký víkend.R^:-)

0 0
možnosti
OU
DT

Pozdravy od pozemské podzemní radioaktivity. :-) Krásný den, Petře, ať se daří. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jen aby na nočním stolku nezářily.;-D

0 0
možnosti
DT

:-) Kdysi dávno - a to vím z vyprávění očitých svědků - si chemici, pracující s radioaktivními minerály, dávali ty krásné kameny na noční stolek. Citát: A byli nemocní? Nebyli. A dožili se vysokého věku.

Dnes nepředstavitelné, chráníme se daleko lépe. :-)

Krásný den, Kláro, díky za návštěvu. R^

1 0
možnosti
ND

Mám ráda vltavíny, nebrousene, také aquamarin.

Vůbec mě nenapadlo, že by kameny mohly být nějak škodlivé, všude se píše jak jsou vlastně léčivé, no prosím, hezký článek a hezký den přeji, Dano.

0 0
možnosti
OU
Foto

Jako první Ti, Dano, děkuji! Přeji pokud možno hezký den!:-)R^

0 0
možnosti
DT

Já také děkuju a krásný den do Norimberku. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 19,01
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.