Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vůbec jsem netušila, co se v alexandritu skrývá. Byl to pro mě vždycky barevně zajímavý kámen, ale jeho výjimečnost teď vím až od Vás Dani. Díky a přeji krásný den. R^:-)

0 0
možnosti
DT

Jsem moc ráda, že se vám líbilo, Dani, krásný den přeju. :-)R^

0 0
možnosti
DT

:-) Muselo to být hezké překvapení. :-) Krásný večer, mějte se moc hezky, Kláro. R^

1 0
možnosti
DT

To je hezké, díky za ten link a krásný večer přeju. :-)R^

0 0
možnosti

Zajímavý článek.R^ Nedávno jsem v TV viděl dokument o nalezišti opálů, ty taky hrají všemi barvami.

0 0
možnosti
DT

R^ Kameny jsou vůbec fascinující - takových krásných variant. Krásný večer, Milane, mějte se moc prima. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máme jednu známou která je malířkou a také vyrábí různá zkrášovadla na krky a ruce žen. Jmenuje se Alexandra. Jsem zvědav jestli o alexandritech má ponětí. Tobě, Dano, děkuji za rozšíření vědomostí:-)R^

0 0
možnosti
DT

:-) Alexandra Alexandrity určitě zná. :-)R^ Krásný večer do Norimberku vám všem, Horste.

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbilo, krásný večer, Jaroslave. :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS