Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta skla znám, občas jsem nějaké viděla, také minerály, co vypadaly takto, ale nevěděla jsem, že toto jsou aventuriny a ta skla aventurinová. Díky Dani, je to velice dekorativní a divím se, že skla tohoto typu nepoužívají víc výtvarníci. Uvnitř klasického olovnatého skla např. nějakého geometrického útvaru, skla zelené barvy, by zrovna ten na fotce vypadal jak zárodek sopky. :-) Kdyby to šlo, a byla bych mladá, asi bych to chtěla zkusit. Takhle si jen tak s Vámi sním. :-)V Krásný víkend a dík za informace - máte jich pro mě tolik.R^

1 0
možnosti
DT

Děkuju, jsem ráda,že se vám líbilo. Tohle jsou věci, co bych chtěla zkusit také, ale asi se k tomu už nedostanu. Ještě že máme net a tím i zdroj nekonečného množství zábavných a zajímavých informací. Jsem ráda, že to, co zaujalo mě, se líbí i někomu jinému. Krásný den, ať se vám hezky vydaří. :-)R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Něco vyrobit, a pak to objevit v přírodě, to je dobrý. Hned jsem si vzpomněla na prvky "chybějící" v tabulce. Ale ty se vyráběly k zaplnění "děr".:-)

0 0
možnosti
DT

R^ Pravda. R^ Aventuríny jsou prostě plné avantýr. Kámen co je vlastně padělek, padělek co je vlastně originál a navíc přírodní verze ani nemá nějaké přesné složení, ale mohou to být různé kameny, které mají tuhle vlastnost.... a chaos je kompletní. :-)

Krásný večer, mějte se moc hezky, Kláro. :-)

2 0
možnosti
JH

J86a13n 35H90u24r66k85a

30. 7. 2020 8:30

U nás Chodov Nová Role Karlovarsko...žlutá varianta nacházená na sopkách (65mil,let)R^hezký článek

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jsem ráda, že se líbilo. :-) Přeju krásný zbytek dne. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, myslím že i v kamenech je život. A tobě ho přeji spokojený!:-)R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju krásný den vám všem pohromadě. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.