Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé.R^ Kdybych už se rozhodl pro dárek v podobě perlového náhrdelníku, tak bych šel rozhodně do majorica-perel. :-) Existuje nějaké cenové srovnání mezi těmito a přírodními perlami?

0 0
možnosti

Ten pojem jsem vůbec neznala, ani technologii. Díky Dani - zajímavý blog - moc zdravím. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Já o nich věděla, ale netušila jsem, že je vlastně vymyslel Němec a to ještě pocházel z města, kde jsem roky bydlela. To jméno znám jako kovoobráběcí firmu, to jsou jeho potomci a potomci jeho bratra. Svět je pořádně malý... :-) Krásný den, Dani, ať se daří. R^

0 0
možnosti
Foto

S certifikátem to je taková "pravá napodobenina".;-)

0 0
možnosti
DT

R^ Ony jsou opravdu moc hezké a vlastně taky skoro jako pravé. Asi bych jim dala přednost před těmi, co jsou vysoustružené z mušlí, ty jsou hrozně těžké... :-) Krásný den, Kláro, mějte se moc hezky.

1 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti

To je moc dobré řešení pro přírodu. A taky pro proslulé japonské lovkyně perel, zvané ama - ženy moře.

Ten Váš blog, Dano, je pravý:-), a stejně hezký jako Majorica-perly.

Díky!

0 0
možnosti
DT

Já moc děkuju za milá slova, Marie, mějte krásný den, jsem ráda, že se líbilo. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, teď konečně vím na čem jsem, děkuji a přeji klidný nový týden s rouškou i bez! Za perlyR^

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-)Krásný den Vám všem, ať se daří. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS