Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako kluk jsem hltal knihu Planeta tří sluncí . Bylo to o soustavě Proxima Centauri. A díky této knize jsem se pak dostal k písničce: (25) Miki & Wabi Ryvola- Země tří sluncí - YouTube

0 0
možnosti

Neumím si představit vlivy, které by existovaly nad planetou se dvěma hvězdami nad hlavou. My máme "jen" jediné Slunce, a ovlivňuje zde život naprosto dominantně. Co teprve mít dvě - a každé jiné. Dani, Vy mě umíte vždycky překvapit - a zamotat hlavu. Díky, je to opět výborný blog - už jenom pro mě, laika, představit si ty vzdálenosti. :-) Moc zdravím a přeji krásný víkend.R^V

1 0
možnosti
DT

Vám také krásný víkend Dani, ať se daří. :-)R^

Ono to právě vypadá, že ten chaos v naší soustavě je tak akorát. Víc než jeden kohout na jednom smetišti... víte jak se to říká. :-) Mějte se moc hezky a děkuju za vaše vždy milá slova. R^

1 0
možnosti

Opět zajímavé. Paní Dano, vy jste nepřeberná studnice informací.:-)R^

0 0
možnosti
DT

To internet, vlastně jen převyprávím to, co mě zaujalo. :-) Mějte krásný den a děkuju za milá slova. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^A mě napadlo, zda vůbec na takové planetě bude noc.8-o;-)

1 0
možnosti

Z tohoto pohledu je zajímavější naše Země, kde Měsíc v úplňku je daleko výraznější, než ty vzdálené trpasličí hvězdy v roli druhých Sluncí.:-)

3 0
možnosti
TT

Zajímavé. Pěkný souhrn. R^

A stejně působivý je i minulý článek o předpovědi počasí pomocí základových stanic. Jó, co nám ty počítače dnes umožňují... :-)

1 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) K čemu všemu se dá mobil použít. R^:-) Mějte krásný den, Tomáši, ať se daří. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, přibližuješ nám vesmír, děkuji Ti!R^:-)

1 0
možnosti
DT

Krásný den do vzdáleného Norimberku. Vám všem krásný víkend. :-)R^

0 0
možnosti
JF

Četl jsem sci-fi "Problém tří těles". A protože mě to dost zaujalo, začal jsem pátrat a snažil se pochopit řešení problému tří těles. Kouřilo se mi z hlavy, ale nemyslím, že jsem to úplně pochopil:-). Je fascinující, co ve vesmíru je a jak to funguje. Díky za blog.

1 0
možnosti
Foto

No nechtěl bych žít na planetě, nad níž by jedno slunce vycházelo a současně druhé zapadalo. Jednak bych se nevyspal, jednak by se zřejmě neustále třásla země. Úplně stačí, když se v naší sluneční soustavě dostanou do přímky všechny planety. Je docela možné, že ta desátá to nevydržela.

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.