Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I44v96o 75P13e39t69r43o15u12š

15. 3. 2021 17:09

Co jsem se naučil toto, se mi tkaničky nepovolují. Žádné a nikdy.

Ani není třeba tolik utahovat. Divím se, že se to ještě nerozšířilo.

S oblibou říkávám, že je to to nejlepší, co jsem se v pokročilé dospělosti naučil.

https://www.youtube.com/watch?v=LLAxXYIp8K4

0 0
možnosti
ZB

Na běžecké boty existuje speciální způsob vázání, který se vůbec nerozvazuje. Sice se špatně utahuje, ale výsledek je perfektní. Dá se to najít na youtube. Třeba mně ani dvojitý uzel nepomáhá. Hodně dupu, takže mi tkaničky vydrží tak 30 minut.

0 0
možnosti
JH

J28a67n 51H77u14r85k56a

3. 3. 2021 1:48

;-D;-D;-DR^...jako speolog mohu potvrdit že nejen tkaničky, gumičky lano atd.... potvora tření či tuhost a vlhkost i teplota z toho dělají vědu všech věd...kapitolou abecedy klení je u tkaniček a nejen jich nečekané přetržení ale to již je nauka o materiálech...R^;-D

0 0
možnosti
DT

R^To je úplně jiný level než tkaničky, zvlášť, když na tom lanu člověk visí. :-) To si opravdu nepřeje, aby se to rozvázalo. R^ Krásné hobby máte! (nebo práci)

Krásný den, Jane, přeju suchá a nezauzlované a nepřetrhlá lana. :-)

0 0
možnosti
PC

Mně se permanentně rozvazuje tkanička na levé botě a je jedno, jaký druh obuvi to zrovna je. Marně přemýšlím, proč je tomu tak...;-)

Dva uzly si nakonec udělám ze zoufalství, když se to během jedné cesty opakuje více než dvakrát.:-P

0 0
možnosti
DT

Možná chodíte asymetricky. Spousta lidí má jednu nohu kratší a neví o tom, ani to na nich není poznat?

Krásný den, Pavle, mějte se moc hezky. :-)R^

0 0
možnosti

Pamatuji se na asi 7 druhů základních uzlů, které jsme se jako děti dychtivě učili kolem r. 1968 v tehdejším Junáku - dodnes používám hlavně ten nejjednodušší ambulantní (ten Váš první symetrický), ještě se mi vybavuje zvláštní dojem, když jsem podobný viděla použít v gigantickém měřítku na pacholatech v Hamburském přístavu. Tam měla lana vážně sílu mužské paže a někdy i víc. Ale co se týče bot, můj favorit je stále suchý zip. A teď už nejradši sandály. ;-D Díky Dani, bylo to milé počteníčko. Zdravím. R^

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbilo, Dani. :-)R^ Na netu existují také návody na velice umělecké šněrování bot. Třeba tady...

https://www.pinterest.de/pin/413346072026089818/

Kdyby se vám někdy zachtělo něčeho šněrovaného.

Krásný den, ať se vám vydaří, Dani. :-)R^

0 0
možnosti
JL

Nejvetsi problem to je pro deti male a nejmensi, ktere si jeste neumi zavazat boty samy. Kterym nez sly ven, zavazala boty maminka a kdyz se jim rozvazou, pak behaji s boty rozvazanymi.

Reseni? Suchy zips!

1 0
možnosti
DT

Výrobci naštěstí myslí na všechno. :-) Některé boty dělají jen dojem, že se šněrují - a zatím se tajně zavírají na zip. Krásný den, Jaromíre a díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
JS

Konečně jsem si mohl přečíst něco normálního, už mne ten kovid a mečení o neschopné vládě lezlo krkem.

0 0
možnosti
DT

Právě pro takové případy tu ten blog je. Jsem ráda, že se vám líbilo. :-) Krásný den přeju, Jiří, ať se daří. R^

1 0
možnosti
Foto

Lze to vysvětlit i pomocí teorie strun. Akorát že ještě není náležitě propracována.

Přestože chodím důstojně, kulaté tkaničky se mi rozvazují, kdežto ploché nikdy.

1 0
možnosti
MS

Tady teorie strun pomoct nemůže. Je nutné ji modifikovat na tkaničkovou teorii. R^

3 0
možnosti
Foto

Co jsem vypozorovala, ploché tkaničky docela drží, kulaté se rozvážou hned, když se přes kličku neudělá další uzel.;-) Také záleží na materiálu, ze kterého jsou tkaničky vyrobené, hladké se rozvážou rychle, drsnější drží, ale často se taky trhají. Pak si vyberte.:-P Při běhání se mi častěji vymotá gumička z vlasů, než rozvážou boty... Děti jsem stejně jako pan Drapal podezřívala, že si to prostě nezavážou pořádně.:-)

1 0
možnosti
DT

R^ To s tou gumičkou do vlasů je zajímavé - máte na to nějakou teorii, co to může způsobovat?

U dětí to ale funguje i když jim člověk zavazuje boty sám. U mých se rozvazovaly tkaničky i navzdory zasukování dvěma dalšími uzly. Dodnes milují boty na zip, suchý zip a na gumičku. :-)

Krásný den, Kláro, ať se vám jeho zbytek vydaří. :-)

1 0
možnosti
VM

Článek hodný aspirace na Cenu Ignáce Nobela (Ig Nobel Prize).

2 0
možnosti
MS

Tohle vůbec není špatný nápad! Já jsem pro. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 19,01
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.