Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komety - vždy vzrušující, a často i podezřelé jevy na noční (někdy i denní) obloze. Dík za obsáhlý článek, zas když to čtu všemu rozumím, a půl hodiny poté se mi navrací můj mozkový guláš. :-) Díky Dani, za ty chvíle porozumění. Krásný víkend přeji.R^

0 0
možnosti

Vám také krásný víkend, Dani, jsem ráda, že se vám líbilo. R^ Mějte se moc hezky. :-)

0 0
možnosti

Děkuju a přeju krásný den. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Hale-Bopp, to jsem už někdy slyšela... Teď budu celý večer vymýšlet, kdy.

0 0
možnosti

Určitě jste ji viděla, byla to taková čára nad obzorem. Hodně se o ní mluvilo, všude ji ukazovali. Já ji tedy live neviděla, protože bylo moc světelného smogu. Ale fotky byly opravdu hezké! R^

Mějte krásný den, Kláro, ať se vám vydaří! :-)

0 0
možnosti

R^ Polarizované světlo je skvělý zdroj informací. Podařilo se je separovat i u snímku okolí černé díry v galaxii M87 teleskopem EHT, a dává informace o magnetickém poli v okolí černé díry.

https://www.astro.cz/clanky/vzdaleny-vesmir/astronomove-zkoumaji-magneticke-pole-na-okraji-cerne-diry-v-srdci-galaxie-m87.html

0 0
možnosti

R^ Moc díky za ten link! To jsem také viděla - není to absolutně úžasné, co všechno se dá na tu dálku vyčíst? Mají můj maximální obdiv...R^

Krásný den, Michale, ať se vám vydaří! :-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za pokračování a přeji dobrou obranu před dalším útokem covidu!R^

2 0
možnosti
Foto

Tady řádí covid? Já jsem ho ještě neměla.

0 0
možnosti

P59a54v79e59l 46V80é44b81r

15. 4. 2021 8:48

No vida, dočkal jsem se dalšího zajímavého pokračování, doopravdy stačilo se jenom 3x vyspat ;-). Ten výklad o metodách pozorování je skutečně zajímavý, člověka by to ani nenapadlo.

Pozdrav vám, vašemu Čumákovi (k tomu se můj Čumák zajisté přidává, což nemohu potvrdit, protože právě pospává) a vůbec všem vašim.

1 0
možnosti

Na nebi se děje spousta zajímavých věcí a já obdivuju fyziky, že se s tím umí poprat a je z toho, co se dá vidět, získávají tak důmyslně informace. R^

Děkuju, vám také krásný den! A Čumáčkovi jarní veselou zábavu. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS