Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dani dík za opět zajímavé počtení. Myslím, že s vodou (hlavně bez ní, té běžné) si ještě užijeme. Bude čím dál tím vzácnější - už je vlastně teď. Přeji hezký víkend a děkuji. R^

0 0
možnosti

Jsem ráda, že se vám líbilo, Dani! Bez vody je to bída, snad nám zase poslední dobou začalo hezky víc pršet než poslední roky a zase se to srovná. Přeju krásný víkend! Mějte se moc hezky! :-)R^

0 0
možnosti

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jinak jsem koukal, že je to nová věc. Pár týdnů stará. To potvrzení sladké chuti. A že to rozčísli čeští vědci. :)

0 0
možnosti

R^ Je to tak! Češi se vůbec nemusí za sebe stydět, jsou skoro ve všem výborní!

1 0
možnosti
Foto

Díky za super článek. Kdysi mě to napadlo, jak chutná těžká voda. I supertěžká. :)) Tak už vím, že tu neochutnávat. :))

0 0
možnosti

K supertěžké nepřibližovat a utéct. :-) A už vůbec neochutnávat.

Krásný den, Jaroslave a díky za návštěvu blogu a zájem o věc. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

J61a89n 24A71n39d15r69l51e

6. 5. 2021 18:39

příležitostně ochutnám :-)

dík za článek R^

0 0
možnosti

Počkat počkat, prý je jedovatá (viz dole). Ne abych pak musela chodit kropit hrob... :-)

Krásný den, Jane, mějte se moc hezky.

0 0
možnosti
Foto

Pamatuji si, že jsem jednou pil úžasnou pramenirou vodu a zdála se mi trochu sladká... ted již vím proč ;-D dekuji za článek, karma R^

0 0
možnosti

:-) Takříkajíc přírodní limonáda? :-) Možné je ledaccos.

Krásný den, Miroslave, ať se vám vydaří. R^

0 0
možnosti

Minule jsem odkazoval na pořad Hlubinami vesmíru, jehož 3 díly ročně jsou věnovány Žni objevů Jiřího Grygara. Žeň za loňský rok nyní zveřejňuje brněnská hvězdárna offline, protože kvůli covidu nelze přednášku uspořádat na hvězdárně. Pan Grygar mluví také o hvězdných proudech, významný přelom v jejich zkoumání učinila družice Gaia.

https://www.youtube.com/watch?v=_y6UPRTWNgg

0 0
možnosti

R^ To je výtečné - díky za ten link! Na ten se moc těším, pan Grygar je prostě skvělý! Díky moc a ještě jednou -krásný den!

0 0
možnosti
Foto

Proč nepít supertěžkou vodu? To je superlehká otázka.:-)

0 0
možnosti

:-)R^ Hezký bonmot. R^ Naštěstí normální člověk v normálním životě nikdy supertěžkou vodu nepotká. To, jak chutná, by pak bylo poslední, co by ho ještě zajímalo.

Mějte krásný den, i víkend, mějte se moc hezky, Kláro. :-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda R^ Nedávno jsem hltal dokument o vzniku hmoty a objevu jednotlivých prvků. A zeptám se. Vy jste těžkou vodu ochutnala?

0 0
možnosti

Ne, ne... :-) Já jsem se nikdy k ničemu takovému nedostala, moje kontakty s tímhle světem (radiace) se omezily analytickou chemii.

Krásný den, Petře, mějte se moc hezky a díky za návštěvu a zájem o věc. :-)

0 0
možnosti

:-)R^ To je ono! Teď jsi objevil díru na trhu. :-) Nekazí to zuby a vůbec žádné kalorie.

Kdyby to nebylo trošku jedovaté, jak píše dole pan Sedmík (což jsem nevěděla) - tak by to bylo velice hezké. R^

Krásný den, Petře, ať se vydaří i víkend. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS