Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musela to být pro vědce zajímavá výzva, promyslet do detailu, jak tam takový přístroj na správné místo dostat, odstínit a uvést do provozu bez poškození. Je to úctyhodné. Dík za článek Dani. R^

1 0
možnosti

Dík v tomhle případě patří Francii. Je to jejich přístroj. R^ Krásný den, Dani, mějte se moc hezky a ať se vám všechno daří. :-)

0 0
možnosti

:-)R^ Skvělé! Díky za ty linky a krásný den za oceán, George. R^

0 0
možnosti

R^ Otázka je, proč Mars pořád chladne, když jeho oběžná dráha kolem Slunce se nemění. Napadá mě jedině jeho postupně řídnoucí atmosféra.

1 0
možnosti

Planety - alespoň tedy o těch kamenných to mohu tvrdit s dobrým svědomím - chladnou zevnitř od svého vzniku, kdy byly nové slepence materiálu zatraceně žhavé.

2 0
možnosti
Foto

I18v73o 37C83i50l37i78c92h

26. 7. 2021 10:44

Zase super článek plný velice zajímavých informací, díky R^

1 0
možnosti

Jsem ráda, že se vám moje blogy líbí, Ivo. Vaše jsou skvělé a cenné. R^ Mějte krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

MARSOTŘESENÍ se mi, Dano, moc líbí. Děkuji za nové poznatky!R^

0 0
možnosti

:-) Jsem ráda že se líbilo, Horste! Krásný den do Norimberku. R^

0 0
možnosti

R^ Alespoň tahle část mise funguje. Ta věc s krtkem byla bohužel flop. Ale buďme rádi za tohle. Příště to bude jistě lepší.

Krásný den, Petře, ať s daří. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS