Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Co se týče představ o vzniku života na Marsu nebo dokonce na nějaké kometě a jeho přenosu na Zemi, jsem velice skeptický. Kdyby měl vzniknout na Marsu, zůstává počáteční fáze stejně nedořešená, a pak by nastala další otázka: jak se vyrovnaly nějaké pradávné organismy se změnou okolních podmínek? Vždyť i ty pozemské (a to se už ví jistě) se málem vyhubily samy, když si změnily prostředí vylučováním silně toxického kyslíku! ;-)

Ostatně chci v této souvislosti doporučit řadu Systematic Classification of Life (https://www.youtube.com/playlist?list=PLXJ4dsU0oGMLnubJLPuw0dzD0AvAHAotW) od Arona Ra. Tento zajímavý Američan je paleontolog, věnuje se ovšem už léta podpoře ateismu (v USA těžký boj) a obraně proti šíření tmářství - z jeho dalších videí vyplynulo, že právě on a ta organizace ateistů, jíž je členem, zabránili v některých counties v Louisianě a tuším v Kansasu, aby školáci byli rovným dílen seznamováni s a zkoušeni z evoluční "teorie" a stvoření světa podle bible; dále pak bojují proti lživému tvrzení, že USA byly založeny jako křesťanský stát (což lež je, protože ústava USA - jejíž podepsání představuje akt jejich založení - říká přesný opak), které by mělo právní důsledky, kdyby se prosadilo. Mimochodem je ta řada Systematic Classification of Life v angličtině a já jsem jí byl tak nadšen - připadá mi jako ideální možnost rozšířené výuky biologie pro gymnazisty ve vyšších ročnících, ve které by se studenti nejen dozvěděli poutavou formou v kostce vše známé o evoluci (50 dílů à ± 10 min), ale pohli by i se svou angličtinou -, že jsem mu nabídl, že texty přeložím do němčiny a češtiny a pohraju si s vytvořením titulků. Nemohl mi souhlas udělit, protože autorská práva nevlastní; do jaké míry se na tvorbě jako paleontolog podílel, se nepochlubil, ale odkázal mne na danou organizaci, abych se s nabídkou obrátil na ně. [...]

3 0
možnosti
TT

To už se mně ale nechtělo, jelikož komunikovat s Američany ohledně autorských práv tedy v mých očích žádná sranda není.

1 0
možnosti
DT

R^ Zajímavé, díky moc, prohlédnu si to. R^ Škola dělá hodně, napadlo mě, když jsem četla váš příspěvek - moje děti, vyrostlé tady, by ani nenapadlo, že za všechno (ohledně evoluce) může moci bůh. I přesto, že jsem je ve škole nechala zapsat na náboženství (v Bavorsku si můžete vybrat). A USA to asi vyučují s ještě větší kadencí...

... Vzpomínám si na nějaký esej, který psal jeden ze synů, v náboženství. Mělo to název "Religion ist heilbar". Chudinku vyučující řádovou sestru z toho musel trefit šlak, říkala jsem si, ale ne... on dostal dvojku.

Na vašem místě bych to s tím kontaktem s tou firmou zkusila, co můžete ztratit, alespoň budete vědět, na čem jste - a uděláte další zkušenost. Když budou moc drzí, tak vždycky můžete nechat celou věc být... Já bych byla na ně zvědavá. :-)

Krásný den, Tomáši, mějte se moc hezky a díky za ten link. :-)R^

0 0
možnosti
TT

Zdravím Dano! Jak je to s volitelným náboženstvím v Bavorsku, mně vykládat nemusíte. Do náboženství - ani katolického, ani protestantského - jsem samozřejmě nechodil, takže na reálce etika místo toho, na gymplu sociální vědy. Vykládali tam totéž jako v hodinách náboženství, akorát si teda odpustili toho boha. Na tom gymplu předmět dokonce vyučoval nějakej ten diakon, který měl i jedno z těch náboženství. A za trest, my bezbožní, jsme museli na tuto nevyhnutelnou alternativu chodit na sedmou.

A díky za to pošťouchnutí. Třeba překonám svoji prokrastinaci. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.